۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۴۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

هفته گذشته ۱۲ نفر در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر کرونا جان باختند

هفته گذشته ۱۲ نفر در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر کرونا جان باختند

یاسوج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هفته گذشته ۱۲ نفر درکهگیلویه و بویراحمدبر اثرابتلابه بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که در چند هفته گذشته این آمار مرگ و میر بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدانپناه بعدازظهر شنبه در نشست ستاد کرونای استان افزود: اکنون ۱۵۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها بستری هستند که از این تعداد ۷۹ نفر مبتلای قطعی کرونا هستند.

وی بیان داشت: ۱۰ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و در کهگیلویه و بویراحمد میانگین سنی فوت شده‌ها بالای هفتاد و دو سال و میانگین سنی درگیری بیماری کرونا ۴۲ سال است.

یزدانپناه افزود: افرادی که دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند برای ایجاد ایمنی در برابر بیماری کرونا ۳ ماه بعد حتماً دز سوم این واکسن را تزریق کنند.

وی تصریح کرد: این افراد شش ماه بعد از دریافت دز سوم در مرحله چهارم واکسیناسیون خود، واکسن آسترازنکا را تزریق کنند تا در برابر ویروس کرونا ایمن شوند.

یزدانپناه افزود: در کهگیلویه و بویراحمد ۸۵ درصد افراد بالای ۱۲ سال واکسینه شده‌اند و اکنون شهرستان‌های کهگیلویه، باشت و بویراحمد وضعیت زرد کرونا و بقیه شهرستان‌های استان وضعیت آبی دارند.

کد خبر 5367562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha