۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۴

استاندار سمنان تاکید کرد؛

طلاق و اعتیاد ۲ معضل جدی استان سمنان/ایجاد مرکز نگهداری معتادان

طلاق و اعتیاد ۲ معضل جدی استان سمنان/ایجاد مرکز نگهداری معتادان

سمنان- استاندار سمنان گفت: طلاق و اعتیاد دو معضل جدی استان است، مقابله با این پدیده ها نیازمند اقدامات ویژه به خصوص در زمینه پیشگیری، مقابله و مبارزه با استفاده از راهکارهای فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد مقابله با مواد مخدر استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه طلاق و اعتیاد دو معضل جدی استان است، گفت: مقابله با این پدیده‌ها نیازمند اقدامات ویژه به خصوص در زمینه پیشگیری، مقابله و مبارزه با استفاده از راهکارهای فرهنگی است، مقابله با این پدیده‌ها عزم همگانی می‌طلبد.

وی با بیان اینکه بکارگیری روش‌های فرهنگی باید در اولویت باشد، بیان کرد: درمان، مبارزه و اشتغال بهبود یافتگان در واقع مولفه‌هایی است که باید مد نظر قرار گیرد تا بتوانیم مقابله و مبارزه با اعتیاد را به صورت کامل اجرا کنیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه اشتغال معتادان بهبود یافته پس از رهایی از دام اعتیاد باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: با مدیریت مطلوب، شاهد بازگشت مجدد این افراد به دام اعتیاد نخواهیم بود چرا که شغل یک مانع بازگشت به معضل اعتیاد خواهد بود.

هاشمی با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر طی روزهای اخیر در استان، گفت: همه در این حوزه می‌بایست تلاش جدی داشته باشند تا در سرمای زمستان و تا پایان ماه جاری، به هیچ عنوان معتادی بی سرپناه در شهر و زیر پل‌ها نباشد.

کد خبر 5370905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha