۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶

امسال؛

عملیات احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز می‌شود

عملیات احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به ساخت سالانه ۱۵ هزار واحد مسکونی در استان، گفت: امسال عملیات ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر شنبه در آغاز ساخت واحدهای مسکونی در طرح جهش تولید مسکن اظهار داشت: مسکن یکی از نیازهای اساسی خانواده‌ها است و دولت برای تأمین این نیاز برنامه‌های بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای طرح جهش تولید مسکن تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول برای رفع نیازهای مردم به مسکن باید با برنامه‌ریزی مناسب، واحدهای مسکونی جامعه هدف زیر پوشش دستگاه‌های حمایتی را برطرف کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به ساخت سالانه ۱۵ هزار واحد مسکونی در استان، خاطرنشان کرد: تا پایان سال عملیات ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر آغاز می‌شود.

وی از تلاش برای تکمیل واحدهای مسکونی استان بوشهر در سریع‌ترین زمان خبر داد و اضافه کرد: هزینه‌های مسکن ۵۰ تا ۶۰ درصد درآمد خانوارها را می‌گیرد که با ساخت واحدهای مسکونی این هزینه از بار خانوارها برداشته می‌شود.

محمدی‌زاده ادامه داد: یکی از اولویت‌های دولت تأمین مسکن است و اقدامات مهم و تأثیرگذاری در تأمین مسکن خانوارها در شهرها و روستاها در قالب طرح جهش مسکن انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران عالی‌شهر نیز اظهار داشت: در شهر بوشهر هشت هزار و ۸۰۰ نفر در قالب نهضت ملی جهش تولید مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که باید هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل و بارگذاری اطلاعات خود اقدام کنند.

علی مقاتلی اضافه کرد: ۶۷ واحد مسکونی بنیاد مسکن در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در هفت بلوک با تلاش بنیاد مسکن احداث و حدود ۱۷۰ واحد مسکونی دیگر که نقشه و مشخصات آن آماده است به‌زودی آغاز می‌شود.

کد خبر 5372893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha