۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی:

پروژه ملی کمربندی پاکدشت توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا خواهد شد

پروژه ملی کمربندی پاکدشت توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا خواهد شد

پاکدشت- نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مسئولیت سرمایه گذاری در پروژه ملی کمربندی پاکدشت را پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد بشیری پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای پاکدشت که به مناسبت روز پرستار و تقدیر از کادر درمان و پرستاران انجام شد از ۴ پروژه مهم این بیمارستان که آماده بهره‌برداری نیز می‌باشند بازدید به عمل آورد و اظهار داشت: برای این پروژه‌های مهم که در بیمارستان شهدای پاکدشت آماده بهره برداری است مبلغ بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است که این مبلغ به کمک خیرین و پیگیری‌های مجدانه رئیس بیمارستان شهدای پاکدشت از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی جمع آوری شده است.

بشیری با اشاره به اینکه احداث درمانگاه ویژه در محوطه بیمارستان موجب تسریع در روند درمان بیماران می‌شود و دیگر نیاز نیست برخی از بیماران با مراجعه به اورژانس زمان زیادی صرف درمان کنند گفت: در این درمانگاه فوق تخصصی پزشکان متخصص با به روزترین خدمات درمانی آماده خدمت رسانی به مردم عزیز پاکدشت و شهرستان‌های همجوار خواهند بود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: در صدد پیگیری راه اندازی اولین و بزرگ‌ترین مرکز تخصصی خدمات باروری و درمان ناباروری شرق استان تهران در بیمارستان شهدای پاکدشت هستیم که انشاالله پس از افتتاح درمانگاه تخصصی در تابستان سال آینده این مهم صورت خواهد پذیرفت.

وی در دیدار با پرستاران نیز بیان داشت: ایثار و رشادت‌های پدرانه و مادرانه شما پرستاران عزیز بر هیچکس پوشیده نیست، حضور شما بزرگواران برای درمان بیماران کرونایی همانند جهاد در راه خدا بود و هم اکنون با وجود خطر و دوری از خانواده خود بازهم حضور پررنگ در عرصه درمان دارید و هیچ گونه نمی‌شود از زحمات شما تقدیر و تشکر کرد.

بشیری در ادامه از پذیرش مسئولیت اجرای پروژه ملی کمربندی پاکدشت توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا خبر داد و اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مسئولیت سرمایه گذاری در پروژه ملی کمربندی پاکدشت را پذیرفته است.

گفتنی است که بشیری در پایان با بازدید از بخش اطفال، «آی. سی. یو»، جراحی عمومی و اورژانس از بیماران عیادت کردند.

کد خبر 5373599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علیرضا شکری IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      1 0
      پروژه کمربندی پاکدشت ازچه زمانی وازکجا آغاز میشه ،چندساله ما منتظریم، لطفا جواب درست وصادقانه تحویل مردم بدید