۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تشریح کرد؛

اعلام برنامه های ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی در مازندران

اعلام برنامه های ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی در مازندران

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ویژه برنامه های ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و ارتحال علامه مصباح یزدی را در استان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان ظهر یکشنبه در جلسه شئون مذهبی با بیان اینکه خوشبختانه مجالس فاطمیه رواج یافته است، گفت: برای برگزاری مجالس فاطمیه باید مسائل بهداشتی و شیوه نامه‌ها را سرلوحه قرار داد.

وی توجه به تبلیغات محیطی ویژه ایام فاطمیه را در شهرها و مناطق مختلف ضروری دانست و گفت: همچنین با توجه به درپیش بودن سالگرد سردار شهید سلیمانی و علامه مصباح یزدی باید توجه ویژه ای به این مناسبت‌ها نیز صورت گیرد.

وی از اعزام ۳۰ نفر برای شرکت در دوره آموزشی راویان مکتب حاج قاسم به کرمان خبر داد و گفت: همچنین پرده بداری از مجموعه شعر توسط شاعران آئینی مازندران، رونمایی از سرود و کلیپ مرد میدان و نسل سلیمانی و بصیرت فاطمی از دیگر برنامه‌ها است.

حجت الاسلام شکریان، همایش دختران حاج قاسم و بانوان فرهنگی را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: در تلاش هستیم تا یک موکب از مازندران نیز در ایام شهادت سردار سلیمانی در کرمان برپا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران رونمایی و اکران فیلمی با عنوان آن زمستان ویژه زندگینامه علامه مصباح یزدی را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: یادواره‌های شهدای مدافع حرم، غبار روبی گلزار، بازدید و سرکشی از خانواده شهدای مدافع حرم و نواختن زنگ مقاومت از دیگر برنامه‌های پیشنهادی است.

کد خبر 5373713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha