۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵

همزمان با سراسر کشور؛

طرح ملی «لاله های روشن» در گناوه برگزار شد

طرح ملی «لاله های روشن» در گناوه برگزار شد

گناوه- طرح ملی «لاله‌های روشن» درقالب یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز و شهید شاخص جهانگیر رشیدی در آموزشگاه پسرانه شهید تیموری گناوه با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری ظهر سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: در مسیر نورانی انقلاب اسلامی دشمنان توطئه‌های فروان از جمله جنگ، ترور شخصیت‌ها، ایجاد بدبینی، ترور همراهان امام، تحریم اقتصادی، بایکوت خبری بر علیه نظام اسلامی طراحی و اجرا کردند و همه متفق القول شدند تا انقلاب و اسلام را از ملت ما بگیرند اما هرگز به اهداف خود نرسیدند.

فرماندار گناوه افزود: شهدای والامقام شهید تیموری‌ها، رشیدی ها؛ شریعتی‌ها و سایر شهدای والامقام پیش قراولان نهضت امام و منادیان عشق و ایثار جهاد و حماسه سازان واقعی بودند که مانند صحنه کربلا در رکاب امام خود جانفشانی کردند تا از اسلام، نظام و انقلاب دفاع و راه را برای ما هموار و مسیر روشنایی را برای ما ترسیم کنند.

وی گفت: در جنگ تحمیلی ۱۲۰۰ کیلومتر کشور ما مورد حمله نظامی دشمنان قرار گرفت، عمده قوا و تجهیزات دشمن در زمین و دریا و هوا کشور را و مناطق حساس را بمباران و مراکز حساس و حیاتی اقتصادی و نظامی کشور را موشک باران و توأمان تحریم اقتصادی بر علیه کشور ما وضع کردند ولی ملت شجاع ایران و رزمندگان ما با اندک بضاعت شرافتمندانه ۸ سال در برابر دشمنان ایستادگی کردند تا امروز جوانان با آسایش و آرامش بتوانند خود را به نام سربازان امام در جهان معرفی کنند.

طرح ملی «لاله های روشن» در گناوه برگزار شد

فرماندار گناوه گفت: دستاوردهای زیادی در مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری مانند شهید سلیمانی پرورش یافت تا تمام زیبایی‌های این مکتب و کالبد نظام را برای دنیا اثبات شود.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام و رهبری نه تنها در دفاع ازملت ایران اسلامی بلکه در دفاع از همه آزادگان جهان در برابر دشمنان ایستاد و جان خود را تقدیم کرد و هر سختی و خطری را به جان خرید تا آسایش و آرامش را برای مردم به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: امروز ملت ما سرآمد اخلاق، تواضع بصیرت، ایمان، اخلاص است و باید به دنیا نشان دهیم که می‌توان با اتکا به خدا و آیات نورانی قرآن جهان را اداره کرد و با محوریت ولایت فقیه الگوی بلامنازع در آزادی، استقلال، حریت شخصیت و بزرگی در جهان اثبات کنیم.

صفری یادآور شد: فرهنگیان رهبران و پیامبران جامعه هستند که باید با اعتقاد درونی و محوریت تقوا و ایمان برای جوانان الگو باشند.

طرح ملی «لاله های روشن» در گناوه برگزار شد

فرماندار گناوه یادآور شد: فرهنگیان همانگونه که در دوران دفاع مقدس تربیت شدگان این مکتب در جبهه‌ها حضور یافتند امروز نیز باید پیش قراولان این نهضت باشند و در صحنه‌های معنوی، ارزشی و انقلابی جلودار جوانان باشند و زیر بیرق انقلاب که بیرق اسلام و امام زمان است راه را به جوانان نشان دهند.

فرماندار گناوه ادامه داد: فرهنگیان و دانش آموزان و همه آحاد جامعه باید در تعلیم و تربیت، اطاعت پذیری از رهبری، سلامت ایمان، بصیرت، دشمن شناسی راه شهدا را به صورت عملی ادامه دهند.

فرماندار گناوه با توصیه به جوانان گفت: آینده نظام و انقلاب به دست شما دانش آموزان و جوانان است، قدردان پدر و مادر و معلمان باشید و بر اساس نیاز جامعه علم آموزی کنید، اطاعت پذیری از رهبری، توجه به نماز را سرلوحه کار خود قرار دهید و با امید و نشاط خود را برای آینده کشور آماده کنید.

طرح ملی «لاله های روشن» در گناوه برگزار شد

طرح ملی «لاله‌های روشن» یادواره ۴۰ هزار شهید، ۴۰ هزار یادواره، ۴۰ هزار مدرسه همزمان با سراسر کشور در قالب شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، شاخص معلم شهید جهانگیر رشیدی روز سه شنبه در آموزشگاه پسرانه شهید تیموری شهرستان گناوه با حضور مسئولان برگزار شد.

تجلیل از خانواده معلم شهید جهانگیر رشیدی و خاطره گویی یکی از معلمان و همرزم شهید از دیگر بخش‌های این آئین معنوی بود.

کد خبر 5375374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha