۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱:۴۷

استاندار بوشهر:

ادارات استان بوشهر روزهای پنجشنبه تعطیل شدند

ادارات استان بوشهر روزهای پنجشنبه تعطیل شدند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: از هفته آینده تا اطلاع ثانوی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی سامانه براشی در استان بوشهر فعال خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس در هفته آینده شاهد افزایش بارش‌ها خواهیم بود و باید آمادگی لازم در تیم‌های امدادی وجود داشته باشد و تجهیزات مورد نیاز تأمین شود.

استاندار بوشهر ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در آب، برق و گاز را برای جلوگیری از مشکلات ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برای پایداری شبکه توزیع آب، برق و گاز نیازمند مدیریت مصرف هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش شرکت توزیع نیروی برق و دستگاه‌های متولی تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه نقش مهمی در کاهش مصرف برق به‌ویژه در ساعت پیک و اوج مصرف دارد.

محمدی‌زاده به تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: از هفته آینده تا اطلاع ثانوی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

وی بیان کرد: تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان بوشهر شامل دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان، عملیاتی، بهداشتی، درمانی، پادگان‌های نظامی و انتظامی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساعت کار کارمندان دولت ۴۴ ساعت است و این سقف باید رعایت شود، گفت: تعطیلی ادارات و سازمان‌های دولتی در روز پنجشنبه شامل معاونان استاندار و مدیران استانی و شهرستانی نمی‌شود.

کد خبر 5377319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      2 5
      چه دلیل برای تعطیلی ادارات بوشهر داری ،چون هوا خوب هست پنجشنبه تعطیل میکنید اگر می خوای کار را پیش ببرید نباید مملکت را به تعطیلی بکشانید ما مصرف گازی نداریم
      • بیدار IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
        3 0
        دوست عزیز نگران نباش! اون دسته از ارگان هایی که کار پیش میبرند، تعطیل نمیشن(درمان و عملیاتی و...) اونایی که هزینشون بیشتر از کارکردشونه تعطیل میشن، که حالا چه کار کنن و چه نکنن تعطیلن
      • ع IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
        2 0
        سلام عزیز. بوشهر به لحاظ آب و هوایی و اقلیمی و توسعه یافتگی و... وضعیت مناسبی ندارد. تعطیلی یک روز خود تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی و همچنیبالابردن انگیزه کارکنان دارد. خیلی کارمندان از راههای دور به محل کار خود می آیند. یک روز تعطیل کم است. تازه ساعات روز پنجشنبه روی ساعت کاری روزهای دیگر می آید
      • مجتبی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
        1 0
        باشه
      • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
        2 1
        حسود هرگز نیاسود
    • ؟ IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      1 2
      بانکها چطور؟
    • محمد IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      0 4
      با سلام تشکر فراوان از استاندار محترم جهت تعطیلی ادارات
    • میهان IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      0 2
      سلام.اینکه تعطیل کنیم استان را خیلی راهگشا نیست .باید چرخ هنگامی که می‌چرخه سرویس و تعمیر بشه .الان ما ماشین پیشرفت رو متوقف کردیم که مشکلی برای چرخ بوجود نیاد.این روش ها سالهاست منسوخ شده لطفا با زمان و تکنولوژی مملکت و استان رو پیش ببریم.هیچگاه کار سلبی مثمر ثمر نبوده و باید ایجابی عمل کرد.
    • ابوذر IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      1 0
      خب بارون بیاد چه اشکال داره جز اینکه کم کاری شهرداری میرسونه و اداره راه وقتی نتونن باهم یه جاده درست کنن وقتی بارون میشه اونجا دریا میشه...حالا هواشناسی هم خیلی سخت میگره بعد اون جریان..یه ابری که بیاد داد و بیداد میکنه سیل میخاد بیاد
    • کیان شفیعی IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      0 1
      واقعا این همه تعطیلی تو کشور چرا؟ پس مراودات با جهان چی میشه؟ کشورهای دیگه، شنبه و یک شنبه تعطیلن و نمیشه باهاشون مراوده داشت. ایران هم پنج شنبه و جمعه.. یعنی ما چهار روز از هفته رو از دست میدیم، می مونه سه روز دیگه، که اونم یا تعطیلات مناسبتی داره یا آلودگی هوا و کرونا و.... اینم شده وضعیتمون...
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      0 3
      ممنون از استاندارفریخته تندرست و سالم باشید