۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸

امام جمعه کوار:

جلوگیری از تورم اصل مهم در مدیریت اقتصادی کشور باشد

جلوگیری از تورم اصل مهم در مدیریت اقتصادی کشور باشد

امام جمعه کوار تاکید کرد: جلوگیری از تورم بی‌رویه و کاهش فشار بر مردم باید یک اصل مهم در مدیریت اقتصادی کشور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه این هفته کوار ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی اطهر حضرت زهرا (س) و آغاز ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا الگوی حجاب، حیا، عبادت، زهد، قناعت، همسرداری، فرزند پروری و الگوی دفاع از حق و ولایت، الگوی مقابله با ظلم و سرمشق روشنگری و تبیین است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا سلام الله علیه از حریم ولایت و امامت دفاع کرد، بیان کرد: آن حضرت راه صحیح و مستقیم را ترسیم کرد و با افشای چهره نفاق، معارف و فلسفه دین را بیان و الگوی جهاد تبیین کرد.

امام جمعه کوار در بخش دیگری از خطبه‌های خود به وضعیت معیشت مردم و فشار مضاعفی که همه روز به دوش خانوارها تحمیل می‌شود، اشاره کرد و گفت: مطالبه عمومی مردم نظارت بر بازار و نرخ کالاهای مصرفی و صنعتی و ساختمانی است.

خطیب جمعه شهرستان کوار همچنین خواستار توجه ویژه مردم به واکسیناسیون عمومی شد و گفت: از واکسیناسیون عمومی نباید غافل شویم، کسانی که واکسن نزده‌اند با مشورت پزشک نوع واکسن را انتخاب کنند.

گشول متذکر شد: رشد واکسیناسیون قوت دولت جدید است.

او در ادامه ضمن گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل این روز را به راهداران و رانندگان و تلاشگران در اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تبریک گفت و بیان کرد: تورم قطعات و لوازم‌یدکی و لاستیک و روغن از مشکلات رانندگان است.

امام جمعه کوار همچنین از اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به دلیل ایجاد فاز اول روشنایی جاده کوار به شیراز به مسافت ۲ کیلومتر قدردانی کرد و گفت: تقاطع زیجرد شهرک سرود و تقاطع فتح‌آباد و باغان و دیگر راه‌های شهرستان هم باید از روشنایی برخوردار شوند و سامان بگیرند.

او توجه به طب کار برای رانندگان در شهرستان کوار را امری ضروری عنوان کرد.

امام جمعه کوار در خاتمه ضمن گرامیداشت هفته و روز وحدت حوزه و دانشگاه از شهید مفتح بعنوان کسی که الگوی وحدت حوزه و دانشگاه و پناهگاه جوانان جویای اسلام، رشد دهنده تفکر اسلامی و خنثی‌کننده امواج ضداسلامی بود، یاد کرد و گفت: شناخت بیشتر، هم‌اندیشی، ارتباط و تعامل گفتگوهای علمی و گردهمایی‌های علمی از راه‌های تقویت وحدت حوزه و دانشگاه است.

گشول متذکر شد: وحدت حوزه و دانشگاه ظرفیت عظیم برای نظام اسلامی و ارائه راهکار برای جامعه است.

کد خبر 5377588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha