۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۴

حفظ اقتدار و عزت مردم ایران پیش زمینه مذاکره با غرب است

حفظ اقتدار و عزت مردم ایران پیش زمینه مذاکره با غرب است

قزوین – استاندار قزوین با بیان اینکه حفظ اقتدار و عزت مردم ایران پیش زمینه مذاکره با غرب است، گفت: دولت با در نظر گرفتن اصول اصلی یعنی اقتدار و عزت مردم امیدوار است در مذاکرات به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر جمعه در جمع مردم شهر محمدیه حفظ اقتدار و عزت را پیش زمینه مذاکره در دولت سیزدهم دانسته و اظهار کرد: دولت با در نظر گرفتن اصول اصلی یعنی اقتدار و عزت مردم امیدوار است در مذاکرات به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش دولت در مدتی که در رأس کار بوده کاهش مشکلات مردم و هموارسازی مسیر توسعه و پیشبرد کشور است، تصریح کرد: عملکرد دولت در حوزه کنترل ویروس کرونا باعث رفع نگرانی‌های مردم شد.

استاندار قزوین اقتصاد را اولویت جدی دولت دانسته و تاکید کرد: دولت با اتکا به توانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌های درون کشور به دنبال کاهش و رفع مشکلات اقتصادی است.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های مهمی همچون منابع انسانی کارآمد و توانمند در کشور داریم که دولت می‌تواند با تکیه بر آن به مشکلات کشور پایان دهد.

اعلایی ظرفیت‌های استان قزوین را نیز بسیار بالا دانسته و عنوان کرد: فعال کردن این ظرفیت‌ها می‌تواند باعث شود که در سال‌های پیش رو وضعیت بهتری را در کشور شاهد باشیم.

وی گفت: دولت در حالی این چند ماه نخست را پشت سر گذاشته که نه تنها استقراضی از بانک مرکزی نداشته بلکه موفق شده بدهی‌های دولت قبل را نیز پرداخت و به سمت حمایت از تولید و اشتغال گام بردارد.

استاندار قزوین در پایان یادآور شد: رونق اقتصاد کشور و خدمت‌گذاری به مردم یک اصل و اولویت در دولت است و امیدواریم با در نظر گرفتن ظرفیت‌های کشور زمینه افزایش اشتغال و توسعه سرمایه گذاری در قزوین را فراهم کنیم.

کد خبر 5377758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha