۴ دی ۱۴۰۰، ۹:۳۹

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد این هفته منصوب خواهد شد

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد این هفته منصوب خواهد شد

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن از انتصاب معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در هفته پیش رو خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در جمع خبرنگاران گفت: در برنامه تحولی که برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم حوزه قرآن در اولویت قرار دارد و تلاش این است مطالباتی که رهبر معظم انقلاب از جامعه قرآنی دارد را در وزارت فرهنگ و ارشاد جلو ببریم.

وی در خصوص انتصابات صورت گرفته در معاونت قرآن و عترت و اعتراض برخی از فعالان جامعه قرآنی افزود: به هر حال هر انتصابی موافق و مخالفی دارد و تلاش شده است افراد قرار گرفته شده از نخبگانی باشند که سابقه اجرایی و آشنایی کامل با قرآن داشته باشند. تاکنون به نظر انتخاب‌های خوبی بوده است و با انتصاب معاون قرآن و عترت که از اهالی قرآن هستند این بحث را کامل خواهیم کرد.

اسماعیلی در پاسخ به اینکه چه زمانی این انتصاب انجام خواهد شد، اظهار داشت: فرد مورد نظر برای استقرار در جایگاه معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در این هفته مشخص خواهد شد.

کد خبر 5383333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha