۵ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۰۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

مردم باید سمت هیات‌های مذهبی سوق یابند

مردم باید سمت هیات‌های مذهبی سوق یابند

شیراز- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: فعالیت‌های هیأت‌های مذهبی باید عاملی برای سوق دادن تمامی آحاد جامعه به سمت هیئت‌ها شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن قانع شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی هیئات مذهبی و استاندار فارس بیان کرد: هیأت‌های مذهبی همواره دو نقش اساسی در جامعه داشته و توجه به رسالت‌های هیأت‌های مذهبی می‌تواند عاملی برای دستیابی به تعالی باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب باید نگاه ویژه ای به پتانسیل‌های هیأت‌های مذهبی وجود داشته باشد و بتوان عمل‌گرایی را در فعالیت‌های هیأت‌های مردمی هیأت‌های مذهبی مشاهده کرد.

قانع ادامه داد: معرفت سازی و معرفت آفرینی باید اولویت اصلی فعالیت‌های هیأت‌های مذهبی باشد و می‌توان از ظرفیت‌های موجود در این بخش نسبت به اجرای برنامه‌های اجتماعی توسط این نهاد اجتماعی اقدام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: فعالیت‌های هیأت‌های مذهبی باید به گونه‌ای باشد که بتواند تمامی آحاد جامعه را به سمت این نهاد اجتماعی سوق دهد و توجه به هیأت‌های نخبگانی می‌تواند عاملی برای انسان سازی در گام دوم انقلاب شود.

کد خبر 5384838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha