۷ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۱۱

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

امتحانات مقطع اول و دوم متوسطه در کرمانشاه به صورت حضوری است

امتحانات مقطع اول و دوم متوسطه در کرمانشاه به صورت حضوری است

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امتحانات مقطع اول و دوم متوسطه در کرمانشاه به صورت حضوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید یزدان‌پناه بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی که در سالن جلسات آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امتحانات مقطع اول و دوم متوسطه در استان کرمانشاه با رعایت دستورالعمل‌های به صورت حضوری برگزار می‌شود و اگر ستاد ملی کرونا به دلیل شیوع سویه اومیکرون اقدام به تصمیم گیری غیرحضوری شدن امتحانات کند، آمادگی لازم برای این امر در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی افزود: در مقطع ابتدایی امتحانات به صورت توصیفی بوده و معلم بر اساس عملکرد دانش آموزان و شناخت وضعیت تحصیلی اقدام به ارزیابی عملکرد دانش آموز خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین امتحانات در مقطع اول و دوم متوسطه به صورت درون مدرسه‌ای بوده و محدودیتی در بازه زمانی برگزاری امتحانات وجود نداشته و در اختیار شورای مدرسه است.

یزدان پناه بیان کرد: امتحانات پایه نهم به صورت منطقه‌ای و پایه دوازدهم به علت امتحان افراد بزرگسال و جاماندگان تحصیلی به شکل نهایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سلامت دانش آموزان اولویت نخست آموزش و پرورش است، گفت: رعایت دستورالعمل‌های شامل فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و ضدعفونی محل امتحانات توسط کادر آموزشی مدارس انجام می‌گیرد و خانواده‌ها در برگزاری امتحانات آموزش و پرورش را یاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اگر دانش آموزی به دلیل موجه در جلسه امتحان غیبت کند نمره نیم سال دوم برای دانش آموز لحاظ می‌شود و این شرایط از سالیان گذشته در حال اجرا بوده و مختص به شرایط کرونایی نیست.

یزدان پناه اضافه کرد: از دانش آموزانی که تاکنون برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند درخواست می‌کنیم هرچه سریع‌تر برای حفظ سلامتی خود به مراکز بهداشتی مراجعه و واکسن کرونا را تزریق کند.

کد خبر 5386606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha