۸ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴

در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی انجام شد؛

امضای تفاهمنامه مرکز گردشگری دانشجویان با باشگاه سواد رسانه‌ای

امضای تفاهمنامه مرکز گردشگری دانشجویان با باشگاه سواد رسانه‌ای

مرکز گردشگری علمی فرهنگی سازمان دانشجویان جهاد و باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سوادرسانه‌ای یونسکو ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران، در سومین روز از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی تفاهمنامه همکاری مشترک میان مرکز گردشگری علمی فرهنگی سازمان دانشجویان جهاد و باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سوادرسانه‌ای یونسکو ایران منعقد شد.

بر اساس این تفاهمنامه همکاری که میان رحیم یعقوب‌زاده رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی - و حجت‌الاسلام علی نوریجانی - معاون حقوقی و پارلمانی کمیسیون ملی یونسکو و رییس کل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران به امضاء رسید، در خصوص کارگاه‌هایی توانمندسازی سواد رسانه‌ای، گردشگری و برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس، گردشگری و مسائل فرهنگی و سایر موضوعات مرتبط همکاری خواهد شد.

باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران در زمینه ایجاد همگرایی منطقه‌ای حول موضوع سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی پیشگام شده تا باشگاه‌های مشابه منطقه‌ای را بهم متصل کرده یا مفهومی را که حول آن بتوان رویدادهای بین‌المللی را تعریف کرده، پیگیری کند تا در نهایت مفهومی منطقه‌ای حول موضوع رسانه و سواد رسانه‌ای به یونسکو ارائه شود.

کد خبر 5386987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha