۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۲۸

نایب رئیس فدراسیون چوگان سرپرست مجموعه سوارکاری شهدا شد

نایب رئیس فدراسیون چوگان سرپرست مجموعه سوارکاری شهدا شد

بعد از گذشت حدود دو ماه از ورود شرکت توسعه به فدراسیون چوگان و محدود کردن ادامه فعالیت مسئولان این فدراسیون در مجموعه سوارکاری شهدا، نایب رئیس چوگان به عنوان مدیر جدید مجموعه انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آبان ماه گذشته و به دنبال اتمام قرارداد بهره برداران چوگان در مجموعه سوارکاری شهدا، اقدام به بازپس گیری دفتر خود در این مجموعه کردند.

البته که این اقدام شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با عنوان «پلمپ» فدراسیون چوگان رسانه‌ای شد اما علیرضا عاصم یوسفی با تکذیب این موضوع گفت که «تنها اقدام انجام شده در مورد چوگان این بود که دفتر باشگاه سوارکای که متعلق به شرکت توسعه است را پس گرفتیم.»

موضوع هم مربوط به قرارداد بهره برداران چوگان در مجموعه سوارکاری شهدا می شد که سال ۹۷ به پایان رسیده بود و با انجام اقدامات انجام شده برای گرفتن الحاقیه تا اردیبهشت ماه سال ۹۹ اعتبار داشت. بدین ترتیب از اردیبهشت ماه سال گذشته چوگان به صورت غیرقانونی در مجموعه سوارکاری شهدا بهره برداری می کرد.

اقدام اخیر مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در همین راستا انجام شد که این مسئله انتقادات زیادی را از طرف رئیس فدراسیون چوگان به همراه داشت، ابراهیم نوزایی حتی اینگونه عنوان کرد که شرکت توسعه به دنبال درآمدزایی از فدراسیون چوگان است، این در حالی است که در تازه ترین اقدام صورت گرفته، نایب رئیس این فدراسیون به عنوان سرپرست مجموعه سوارکاری و چوگان شهدا منصوب شده است.

رضا زندی نایب رئیس فدراسیون چوگان است که با حکم سهیل یوسف نیا مدیر مجموعه های سوارکاری متصدی سرپرستی مجموعه سوارکاری و چوگان شهدا شده است.

کد خبر 5390296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha