۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۴۹

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

انهدام باند ۷ نفره قاچاق سلاح به همراه کشف ۶۹ قبضه سلاح در پاوه

انهدام باند ۷ نفره قاچاق سلاح به همراه کشف ۶۹ قبضه سلاح در پاوه

کرمانشاه- ‍فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند هفت نفره قاچاق سلاح به همراه کشف ۶۹ قبضه سلاح غیرمجاز در پاوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس از ورود یک محموله قاچاق سلاح و مهمات از کشورهای همسایه به شهرستان پاوه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاوه و امنیت عمومی استان کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد ۲ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان سلاح و مهمات شده در محور نوسود به روستای کومه دره شده و در عملیاتی مشترک آنها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از خودروهای توقیفی ۶۹ قبضه اسلحه شامل ۶۵ قبضه کلت کمری و چهار قبضه کلاشینکف کشف شد.

جاویدان خاطرنشان کرد: کشف ۷۵۰ عدد فشنگ جنگی و ۱۲۷ تیغه خشاب از دیگر اقدامات مأموران پلیس در انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات بود.

وی همچنین از دستگیری هر هفت عضو باند خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس عنوان کرد و افزود: هرکسی بخواهد به هر نحوی از این خطوط عبور کند با واکنش قاطعانه مأموران انتظامی روبرو خواهد شد.

جاویدان گفت: برخورد قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات که اقدام آنها باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود همواره در اولویت‌های کار پلیس قرار داشته و با همکاری دستگاه قضائی برخوردهای مناسب با آنها صورت می‌گیرد.

کد خبر 5392142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha