۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶

استاندار بوشهر تأکید کرد؛

طرح‌های دانشجویان بوشهری برای مقابله با جنگ اقتصادی استفاده شود

طرح‌های دانشجویان بوشهری برای مقابله با جنگ اقتصادی استفاده شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: طرح و پیشنهادات دانشجویان بوشهری به‌ویژه بسیجیان برای مقابله با جنگ اقتصادی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح سه‌شنبه در نشست با نمایندگان جامعه بسیج دانشجویی استان بوشهر اظهار داشت: مدیریت استان برای استفاده از نظرات و پیشنهادات قشرهای مختلف دانشجویی آمادگی دارد.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی مقابل دشمن قرار داریم، دانشجویان به‌ویژه بسیج دانشجویی می‌تواند با ایده‌ها و طرح‌های بکر دانشجویی، نقش مهمی در این مواجهه اقتصادی ایفا کند.

محمدی زاده با اشاره به‌ضرورت استفاده از طرح و پیشنهادات دانشجویان برای مقابله با جنگ اقتصادی اظهار داشت: مدیران و مسئولان همواره از نظرات دانشجویان بهره برده و می‌برند و امروز هم مسئولان استان در کنار جامعه بسیج دانشجویی هستند تا بتوانیم کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم.

وی با اشاره به شرایط و وضعیت اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی مقابل دشمن قرار داریم، دانشجویان به‌ویژه بسیج دانشجویی می‌تواند با ایده‌ها و طرح‌های بکر دانشجویی، نقش مهمی در این مواجهه اقتصادی ایفا کند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: همان‌طور که در جنگ تحمیلی توانستیم با استفاده از ظرفیت مردمی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنیم، امروز در جنگ اقتصادی هم می‌توانیم با استفاده از سرمایه بخش خصوصی، به موفقیت برسیم.

وی با اشاره به نظرات، پیشنهادات و انتقادات مطرح شده از سوی نمایندگان بسیج دانشجویی، از ایشان خواست نیازمندی‌ها و پیشنهادات خود را برای پیگیری و اجرا تدوین کنند.

در این نشست شماری از دانشجویان بسیجی، نظرات، پیشنهادات، راهکارها و انتقادات خود را در موضوعات مختلف دانشجویی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و … با استاندار مطرح کردند.

کد خبر 5391930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha