۲۷ دی ۱۴۰۰، ۹:۵۲

رئیس حوزه هنری فارس مطرح کرد؛

ایجادکتاب شهر و کتاب سوره مهر در شیراز/خبرهای خوب هنری در راه است

ایجادکتاب شهر و کتاب سوره مهر در شیراز/خبرهای خوب هنری در راه است

شیراز - رئیس حوزه هنری فارس گفت:در بحث کتاب و کتابخانه، شهر شیراز و استان فارس با مشکلاتی مواجه بود که در تلاش برای راه اندازی «کتاب شهر» و«کتاب سوره مهر» هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نمازی صبح دوشنبه در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه امروز هنرمندان انقلابی به حوزه هنری فارس نزدیک تر از گذشته هستند، گفت: هنرمندان به حوزه هنری وابستگی عاطفی و معیشتی پیدا کردند زیرا امروز تمامی ظرفیت‌ها در خدمت هنرمندان است.

وی ادامه داد: امروز طی برنامه ریزی های انجام شده ارتباط مستقیم با هنرمندان جبهه انقلاب داریم و با اجرای طرح تحول و تغییراتی که ایجاد شده مهمترین هدف ارتباط واقعی و مستقیم با مردم است.

رئیس حوزه هنری فارس تصریح کرد: زمانیکه در این پست مشغول به خدمت شدم آسیب شناسی های مختلفی انجام شد و دلیل دور شدن هنرمندان از حوزه هنری فارس را بررسی کردیم که خوشبختانه طی مدت گذشته توانسته‌ایم بخش زیادی از مشکلات را برطرف کنیم.

نمازی یادآور شد: حوزه هنری فارس از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری دارای عقب ماندگی‌های بود که متأسفانه برخی از این مشکلات عمق فراوان داشت.

وی تصریح کرد: زیست بوم فرهنگی فارس حدود ۹ ماه است تنظیم و تدوین شده و سند تحولی حوزه نیز با نگاه مستقیم به مباحث مردمی و حلقه ارتباطی جبهه فرهنگی انقلاب تدوین و در حال اجرا است.

رئیس حوزه هنری فارس ادامه داد: در بحث کتابخانه ها نیز شهر شیراز و استان فارس با مشکلاتی مواجه بود که در تلاش برای راه اندازی کتاب شهر و کتاب سوره مهر هستیم.

نمازی تاکید کرد: در مباحث مختلف هنری به زودی خبرهای خوبی را به مردم استان فارس و شهر شیراز خواهیم داد که می‌تواند بخش زیادی از مشکلات و عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کند.

کد خبر 5401642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha