۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸

شهردار کرمانشاه معارفه شد

شهردار کرمانشاه معارفه شد

کرمانشاه- طی مراسمی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه آیین معارفه نادر نوروزی شهردار کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز طی مراسمی با حضور نماینده معاون عمرانی وزیر کشور، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، مسئولان نظامی و انتظامی استان، اعضای شورای شهر کرمانشاه نادر نوروزی رسماً به عنوان شهردار کرمانشاه معارفه شد.

رسول آزادی رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه ۴۰ کاندیدا با ارسال رزومه و برنامه کاری برای سکانداری شهرداری اعلام آمادگی کرده بودند، اظهار کرد: انتخاب شهردار با کسب آرا همه اعضای شورای شهر کرمانشاه صورت گرفت که نشان از همراهی و نویدبخش روزهای خوب برای این شهر است.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان برای توسعه و پیشرفت کلانشهر کرمانشاه هم عقیده و متحد هستند، افزود: ممکن است در بررسی برخی طرح‌ها اختلاف نظرها و تفاوت دیدگاه‌هایی وجود داشته باشد اما این تفاوت‌ها صرفاً در جهت انجام امور و کمک به پیشرفت این شهر است.

وی تاکید کرد: شهردار کرمانشاه باید در مسیر توسعه در همه حوزه‌های شهری و در مدار قانون حرکت کند و تا زمانی که بر این اصل پایبند باشد شورای شهر کرمانشاه حامی و پشتیبانش خواهد بود.

آزادی بیان کرد: از شهردار انتظار می‌رود ارتباط خود را با اعضای شورای شهر، مسئولان و استاندار حفظ کند چرا که این امر موجب سهولت حرکت در مسیر توسعه شهری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به مشکلات اقتصادی کارگران و نیروهای خدوم شهرداری، گفت: از شهردار کرمانشاه درخواست می‌شود با پیگیری و رسیدگی به امور مدیریت شهری، در خصوص تبدیل وضعیت و پرداخت حقوق و اضافه کاری پرسنل خدوم شهرداری پیگیری ویژه کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم حکم نادر نوروزی به عنوان شصت و دومین شهردار کرمانشاه به وی اعطا و از زحمات امیر رحیمی که به مدت حدود سه ماه سرپرستی شهرداری را بر عهده داشت، قدردانی شد.

کد خبر 5401867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha