۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳

رئیس صمت البرز خبر داد؛

رتبه نخست البرز در پرداخت تسهیلات رونق تولید

رتبه نخست البرز در پرداخت تسهیلات رونق تولید

البرز - رئیس صمت استان البرز گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی استان پرداخت شده و در این شاخص رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین ربیعی ظهر سه‌شنبه در شصت و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز اظهار کرد: در این مدت از مجموع ۲۱۷ مصوبه پرداخت تسهیلات رونق تولید، ۱۵۳ مورد عملیاتی شده و تسهیلات درخواستی واحدهای صنعتی استان با همکاری مناسب بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال و در قالب تسهیلات نوسازی و بازسازی نیز ۲۰ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز داشته ایم که ۶ مصوبه به ارزش ریالی بالغ بر ۳۷۷ میلیارد ریال عملیاتی شده است.

ربیعی تصریح کرد: در این مدت، ۴۰۹ پرونده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و ۴۵۳ مصوبه نیز به تصویب اعضا رسیده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰، بیش از ۹۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل در چارچوب ۴۰۹ مصوبه عملیاتی شده و حدود ۱۰ درصد مصوبات نیز در دست اقدام و در حال پیگیری از سوی دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است.

رئیس صمت استان البرز اعلام کرد: حدود ۶۴ درصد مصوبات در خصوص مسائل بانکی اعم از درخواست سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و استمهال بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال، حدود ۵ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در حوزه تأمین اجتماعی، ۶ درصد در امور مالیاتی و ۲۵ درصد نیز در سایر موارد بوده است.

کد خبر 5402851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha