۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳

نیکزاد در صحن مجلس:

«شافعی» در قد و قواره‌ای نیست که از مجلس پشتیبانی کند

«شافعی» در قد و قواره‌ای نیست که از مجلس پشتیبانی کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس اتاق بازرگانی، گفت: شافعی در قد وقواره‌ای نیست که بگوید ما از مجلس پشتیبانی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۳ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: رئیس اتاق بازرگانی اظهارات نامناسبی درباره مجلس داشته است و انتظار داشتیم هیئت رئیسه مجلس در برابر این صحبت‌ها واکنش نشان دهد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از زمانی که مجلس یازدهم آغاز به کار کرده است، بخش عمده ای از مصوباتش در حوزه حمایت از بخش خصوصی، تولید و بازرگانی بوده است. همچنین نمایندگان اتاق بازرگانی در همه جلسات کمیسیون های تخصصی حضور دارند.

وی تصریح کرد: امروز فردی که خودش باید پاسخگو باشد که در جایگاه صدارت بر اتاق بازرگانی چه خدماتی را به تولید، بازرگانی و تجارت داشته است، به جای پاسخگویی، به نمایندگان هجمه وارد و به نماینده شهرستان خود اساعه ادب کرده است. ای کاش آقای شافعی در خصوص همشهریان خودش که مافیای زعفران هستند نیز اظهارنظر و علت حمایت خود از این مافیا را بیان می کرد.

علی نیکزاد در پاسخ به این تذکر، اظهار داشت: مجلس در این خصوص عکس العمل نشان داد و با توجه به اینکه اظهارات شافعی، رئیس اتاق بازرگانی در هفته سرکشی به حوزه های انتخابیه بود، با عکس العمل مجلس مواجه و این اظهارات تکذیب شد.

وی با بیان اینکه شأن نماینده و شأن رئیس اتاق بازرگانی مشخص است، تصریح کرد: شافعی در قد و قواره‌ای نیست که بگوید از مجلس پشتیبانی می‌کند! وی اشتباه می کند که از مجلس پشتیبانی می کند. این حرفی که شافعی زده است، گنده تر از دهانش است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دیدگاه مجلس و کمیسیون های اقتصادی در قبال بخش خصوصی آشکار است. با توجه به اینکه اتاق بازرگانی رسما این اظهارات را تکذیب کرد، باور بنده این نیست که شافعی این سخنان را گفته باشد. اگر چنین سخنانی مطرح شده باشد، شافعی باید بداند که شأن وی این نیست و جایگاه و شأن نمایندگان هم مشخص است.

کد خبر 5406798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha