۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴

در حاشیه سفر رئیس دستگاه قضا صورت گرفت؛

دیدار رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با کارکنان این سازمان

دیدار رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با کارکنان این سازمان

مشهد ـ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با کارکنان این سازمان در خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان پیش از ظهر پنج‌شنبه در بازدید از سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان رضوی اظهار کرد: در آستانه چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و اکنون مسئولیت ما دوچندان شده است.

وی با استناد به منابع دینی ادامه داد: پروردگار می‌فرماید «پس از آنکه ظالمان را سرنگون کردیم حکومت را به صالحان سپردیم»، به تعبیری در ادامه می‌فرماید «شما که پیش از این شعار می‌دادید اگر قدرت دست ما بود چه می‌کردیم، اکنون امکانات و حکومت در اختیار شماست و در انتظار رفتار شما هستیم» لذا دوره انقلاب آزمایش بسیار سختی است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: در طول این ۴۳ سال، سخت‌ترین فشارها بر جمهوری اسلامی وارد شد، این فشارها فقط از جانب دشمن نبود بلکه دوستان نادان نیز به طرق دیگر فشار آوردند و انقلاب اسلامی گردنه‌های سختی را از همان آغاز پیدایش خود پشت سر گذاشته است.

وی افزود: از همان ابتدای انقلاب و تشکیل دولت لیبرال تا جنگ تحمیلی و سپس قضایای مربوط به قائم مقام رهبری برای این نهضت پیش آمد که امام خمینی (ره) کشتی انقلاب را از میان مشکلات به سلامت هدایت کردند و در نهایت هدایت این کشتی به جانشین خلف امام راحل سپرده شد، کسی که بیش از ۳۰ سال با تمام نامهربانی و خیانت‌هایی که برخی از آنها از درون انقلاب شکل گرفت، توانست این انقلاب را حفظ کند و به بهترین وجه پیش ببرد.

پورخاقان ادامه داد: رئیس قوه قضائیه از سازمان قضائی نیروهای مسلح رضایت دارد و این رضایت به خاطر عملکرد کارکنان و قضات این سازمان است و از این پس نیز همکاران باید با رعایت حقوق، وقت مردم و سازمان به فعالیت خود ادامه دهند.

کد خبر 5410215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha