۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۰۰

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل:

توجه به صنعت پاک و سالم از اولویت‌های آران و بیدگل است

توجه به صنعت پاک و سالم از اولویت‌های آران و بیدگل است

کاشان - سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: یکی از اولویت‌های مهم برای آران و بیدگل، توجه به صنعت پاک و سالم است که سود آن باید به همه مردم شهرستان برسد.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: تولید و صادرات محصولات تولید شده در این کارخانجات باید همسو با حقوق شهروندی مردم این شهرستان و در راستای تکریم آن باشد.

وی با بیان اینکه توجه به سلامت مردم باید مورد توجه صاحبان صنایع و همچنین مدیران سازمان‌ها و نهادهای اجرایی و خدماتی قرار بگیرد، ابراز داشت: زمانیکه تعارض بین منافع مردم و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع وجود داشته باشد، صیانت از منافع و حقوق مردم اولویت نخست فرمانداری این شهرستان است.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل یکی از مهمترین وظایف صنایع و واحدهای تولیدی را عمل به مسئولیت‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: این مهم وظیفه قانونی صاحبان صنایع است که باید انجام شود.

وی یکی از مهمترین اولویت‌های شهرستان آران و بیدگل را توجه به صنعت پاک و سالم دانست و خاطرنشان کرد: منفعت حضور صنایع یک شهرستان باید به مردم همان شهرستان برسد و از این رو لازم است صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان مطابق با استاندارهای زیست محیطی وظایف خود را انجام دهند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از معضلات مهم اجتماعی در جامعه کنونی اعتیاد است، گفت: اعتیاد یک تهدید جدی برای خانواده‌ها و جامعه است که لازم است تدابیر لازم برای جلوگیری از گسترش اعتیاد در سطح جامعه اندیشیده شود.

وی یکی از بهترین راه‌های مبارزه با اعتیاد را کارآفرینی و تولید دانست و افزود: راه اندازی مراکز کارآفرینی برای معتادین بهبودیافته در شهرستان آران و بیدگل ضروری است.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل با اشاره به لزوم ورود جامعه علمی و دانشگاهی در جهت آسیب شناسی اجتماعی اعتیاد خاطرنشان کرد: مراکز ترک اعتیاد شهرستان آران و بیدگل نیز باید از مشاوران و روانشناسان متخصص بهره مند شوند تا مشاوره درمانی نیز برای معتادان انجام شود.

کد خبر 5411464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha