۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۳۵

در آستانه دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

دستوراستاندار قزوین برای برخورد با تملک‌های سوء در شهرک‌های صنعتی

دستوراستاندار قزوین برای برخورد با تملک‌های سوء در شهرک‌های صنعتی

قزوین – استاندار قزوین در نامه‌ای که به مناسبت دهه مبارک فجر صادر شده خواستار برخورد قاطع با تملک‌های سوء در شهرک‌های صنعتی استان قزوین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه دهه مبارک فجر استاندار قزوین در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین خواستار شناسایی و برخورد قاطع با افرادی شد که از فرصت ایجاد شده در شهرک‌های صنعتی برای انتفاع اقتصادی غیر از هدف اصلی و یا دلالی استفاده می‌کنند.

در این نامه که به دست خبرگزاری مهر رسیده، عنوان شده است:

به دلیل وجود حجم بالای درخواست‌ها جهت در اختیار گرفتن اراضی شهرک‌های صنعتی استان قزوین، خصوصاً زمین‌های شهرک‌های صنعتی با تقاضای متراکم، شایع است که بخشی از این زمین‌ها که با حمایت‌های ترجیحی دولتی در آماده سازی و تأمین زیرساختها از منابع ملی و هزینه کرد از بیت المال و با هدف توسعه تولید و اشتغال به متقاضیان واگذار شده‌اند، متأسفانه به شکل فاصله دار از اهداف اولیه خود، با نقض غرضی آشکار برای انتفاع اقتصادی دریافت و په بهانه‌ای خیس شده‌اند و یا در مسیر دلالی و خرید و فروش‌های غیرقانونی قرار گرفته‌اند.

در دهه فجر که شب قدر انقلاب اسلامی و بهترین زمان محاسبه گری ما از عمق و سرعت حرکتمان بر مسیر آرمان‌های حضرت امام (ره)، شهدای گرانقدر و مردم عزیز است، ضرورت دارد کار ویژه شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای مشارکت هدفمند، واقعی و نتیجه گرا در جشن‌های مردمی بررسی کامل مصادیق واگذاری‌ها و تملکهای سه جریانی احتمالی در شهرک‌های صنعتی استان خصوصاً شهرک‌های پرتقاضا باشد و تا پایان دهه فجر نتیجه جمع بندی‌های بعمل آمده در خصوص مصادیقی که باید مورد اعمال قانون و بازپس گیری اراضی و بازتخصیص آنها در راستای اهداف پیشرفت و توسعه استان قرار گیرند در قالب گزارشی شفاف به مردم که ولی نعمتان اصلی انقلاب و صاحبان واقعی افتخار دهه فجر هستند، اعلام شود.

اگر این مأموریت را که جنبه حق طلبانه، عدالت گسترانه و فسادستیز دارد را به درستی و با سرعت و دقت انجام دادید، مطمئن باشید که موجب شادی مردم و پاس دشمنان انقلاب در دهه فجر چهل و سوم شده‌اید.

بدیهی است ظرفیت قانونی دستگاه‌های نظارتی استان هم در این مسیر باید با هم افزایی و هماهنگی مورد بهره برداری شما قرار گیرد.

گفتنی است پیش از این نیز در دفعات مکرر، بسیاری از فعالان اقتصادی استان قزوین از بی ثمر ماندن برخی زمین‌های واگذار شده در شهرک‌های صنعتی به صورت سالیان متمادی گلایه کرده بودند.

کد خبر 5413062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha