رئیس شورای عالی سیاسی یمن:

انجام ۳ عملیات در امارات نشان دهنده توان بالای بازدارندگی ما است

انجام ۳ عملیات در امارات نشان دهنده توان بالای بازدارندگی ما است

رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک به ملت و ارتش و کمیته های مردمی یمن به سبب عملیات موفق در عمق امارات، به توان بالای بازدارندگی نیروهای صنعا اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک به ملت و ارتش و کمیته های مردمی یمن به سبب عملیات موفق در عمق امارات، اعلام کرد: عملیاتی که اهدافش را در عمق امارات در ابوظبی و دبی محقق کرد، در واکنش به جنایات و محاصره ملت یمن است.

وی از ارتش و کمیته های مردمی یمن و یگان موشکی و پهپادی خواست که بر عملیات بازدارنده علیه متجاوزان بیافزایند.

المشاط تاکید کرد: ما قبلاً درباره ادامه جنگ و محاصره و اشغال کشورمان هشدار دادیم و اینکه خطری بر اقتصاد و سرمایه گذاری در امارات خواهد بود. سه عملیات در هفته نشان از توان و اصرار ما بر اجرای آنچه در قبال آن هشدار دادیم، دارد تا امارات از حملات و محاصره و اشغالگری خود دست بردارد.

رئیس شورای عالی یمن تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل نمی توانند که حمایتی از متجاوزان به عمل آورند. تسلیحات آن ناتوانی و شکستش ثابت شده است.

وزارت خارجه یمن: حامی صلح واقعی هستیم/ ابوظبی و ریاض سرعقل بیایند

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن با اشاره به عملیات موفق ارتش و کمیته های مردمی یمن در عمق امارات، اعلام کرد: عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن غافلگیرکننده نبود.

وزارت خارجه یمن با اشاره به اینکه این عملیات به دنبال هشدارهای قبلی انجام شده است به محاسبات اشتباه عربستان و امارات درباره این هشدارها اشاره کرد و در ادامه تاکید کرد: موضع رهبران سیاسی و دولت نجات ملی یمن همچنان با صلح واقعی است که امنیت وثبات ملت یمن را تامین کند. زمان آن فرا رسیده است که ابوظبی و ریاض سرعقل بیایند و منافع ملتهای منطقه را مقدم شمرند و از فرصت صلح مطرح شده استفاده کنند و جنگ را متوقف کنند.

در بیانیه وزارتخارجه یمن آمده است: گزینه صلح مطرح است اما باید فوراً اقدامات اعتماد ساز که در راس آنها بازگشایی فرودگاه صنعا و رفع محاصره بندر الحدیده است، انجام شود.

پارلمان یمن: گزینه ای به غیر از پاسخ به حملات متجاوزان برای یمن نمی ماند/ دست بسته نمی مانیم

پارلمان یمن هم ضمن تبریک عملیات طوفان یمن۳ به عمق امارات، اعلام کرد: عملیات طوفان یمن ۳ در راستای واکنش مشروع است تا دشمن از حملات خود به یمن دست بردارد. یمن دست بسته نخواهد ماند.

پارلمان صنعا تاکید کرد: ملت یمن از تبعات محاصره شدید رنج می برد و جنایات و کشتار زیادی علیه آن از سوی متجاوزان رخ می دهد. ما کشتار زنان و کودکان یمنی را محکوم می کنیم. عملیات طوفان یمن ۳ در عمق امارات را مورد تمجید قرار می دهیم و این واکنشی به حملات به ملت یمن است. متجاوزان همچنان هشدارهای متوالی را نادیده می گیرند. اقدامات کشورهای ائتلاف سعودی برای ارتش یمن و ملت یمن گزینه ای غیر از پاسخ دادن به حملات نمی گذارد.

کد خبر 5413648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرزاد IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      0 0
      تاامارات با خاک یکسان نشود مسئولینش درست بشو نیستند پس تمام مراکز اقتصادی نظامی وفرودگاهی ونفتی وآب وگاز وبرق ونمایشگاه اکسپو وبرجهای دوقلو را با خاک یکسان کنید وامارات رابه عصرحجربرگردانید