۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵

سرپرست فرمانداری تویسرکان:

پروژه های کلان و بزرگ در تویسرکان پایه گذاری شود

پروژه های کلان و بزرگ در تویسرکان پایه گذاری شود

همدان- سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: در این شهرستان ظرفیت‌های بالایی وجود دارد، ولی پروژه کلان و بزرگ در آن پایه گذاری نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین افشاری همزمان با چهارمین روز از دهه فجر در آئین افتتاح باشگاه بیلیارد توپ سیاه و زورخانه پوریای ولی در سالن ورزشی شهدای سرکان عنوان کرد: پیش روی طرح‌ها و پروژه‌هایی چون باشگاه بیلیارد توپ سیاه به دلیل جوان محور بودنش بسیار حائز اهمیت است، چراکه راه اندازی این باشگاه‌ها می‌تواند موجب نشاط و دوری از افسردگی جوان‌ها با محوریت خود نسل جدید باشد.

وی با بیان اینکه فراهم کردن مقدمات این باشگاه کار با ارزشی است که جای تقدیر و تشکر از سرمایه گذار را دارد، به احداث زورخانه پوریای ولی اشاره کرد و گفت: در شهرستان تویسرکان جای یک امر مهم خالی است، ما نیازمند همت و فکر بلند و وسعت نظر در شهرستان هستیم.

سرپرست فرمانداری تویسرکان خاطرنشان کرد: وقتی وارد این مجموعه شدیم ظرفیت موجود از جمله زمین‌های چمن مصنوعی، محوطه پایین، سوله موجود وغیره، اگر در دیگر مناطق استان بود حتماً یک دهکده المپیک در حد میزبان مسابقات بزرگ جهانی ایجاد می‌شد.

افشاری با تاکید بر اینکه در شهرستان ظرفیت‌های بالایی وجود دارد، ولی پروژه کلان و بزرگ در آن پایه گذاری نشده است، تصریح کرد: گردوی شهرستان به سبک ۲۰۰ سال گذشته ریخته، جمع آوری و فرآوری می‌شود و ارزش افزوده نیز توسط دیگران برده می‌شود.

وی ادامه داد: سرکان منطقه پهلوان خیز است که شهدای گرانقدر، خیرین خیراندیش و کارآفرینان زیادی دارد؛ شورای شهر چهار سال فرصت خدمتگزاری دارد که باید دو تا سه طرح بزرگ را برای شهر دنبال کند و ما هم به کمکتان می آییم تا در پایان چهار سال حرفی برای گفتن داشته باشید.

افشاری خاطرنشان کرد: با ساخت یک مدرسه، یک کارخانه کوچک و کارگاه کوچک نمی‌شود که توسعه یافت، با تأسیس یک دانشگاه بزرگ که بتواند دانشجوی بین المللی جذب کند یا یک مجموعه ورزشی که مسابقات جهانی را میزبانی کند و یا یک کارخانه که محصولات آن برند شود می‌توان به توسعه رسید.

سرپرست فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه در ۴۳ سال گذشته خدمات عمرانی، اقتصادی زیادی انجام شده است، تصریح کرد: اکنون باید در بحث نشاط جامعه بیشتر کار کنیم تا شاهد افسردگی جوانان و روی آوردن آنها به اعتیاد نباشیم.

باشگاه بیلیارد توپ سیاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال با اشتغالزایی ۲ نفر در مساحتی حدوداً ۱۷۰ متر مربع در بخش آقایان افتتاح و زورخانه پوریای ولی در سالن ورزشی شهدای سرکان محله آریکان با کمک خیرین و ورزشکاران با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برای ورزشکاران و علاقه مندان رشته ملی مذهبی باستانی و ورزش‌های زورخانه ای احداث شد.

کد خبر 5417014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha