۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۵۹

در پیک ششم کرونا؛

خادمیاران رضوی به کمک محرومان و نیازمندان شهرستان دشتی رفتند

خادمیاران رضوی به کمک محرومان و نیازمندان شهرستان دشتی رفتند

بوشهر- مدیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان دشتی گفت: خادمیاران رضوی در پیک ششم کرونا به کمک محرومان و نیازمندان در شهرستان دشتی رفتند.

حسین باغداری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت مجموعه خادم‌یاران شهرستان اظهار داشت: در زمان کرونا خادم‌یاران شهرستان فعالیت‌ها و اقدامات خوبی در زمینه‌های مختلفی به نیت امام رضا (ع) با مشارکت خیرین انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: توزیع ماسک و غذای نذری به بیماران کرونایی و کادر درمان، تجلیل از کادر درمان، تهیه دارو و خدمات پزشکی و غیره از مهمترین برنامه‌ها بوده است.

باغداری ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در پیک ششم مجموعه خادم‌یاران در کنار دیگر مجموعه‌ها فعالیت‌های خود را در زمینه کمک به بیماران کرونایی، تهیه بسته‌های معیشتی و اهدا ماسک آغاز کردند.

وی اضافه کرد: مجموعه خادم‌یاران رضوی شهرستان همواره در کنار محرومین و نیازمندان است و از تلاشی در این زمینه دریغ نمی ورزد.

باغداری تصریح کرد: اهدای وسایل ضروری منزل برای نیازمندان با همکاری خیرین یکی از برنامه‌های اصلی خادم‌یاران رضوی است که در این مدت کارهای ارزشمندی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در این شرایط سخت کرونایی انتظار داریم مردم توصیه‌های پزشکان را رعایت کنند.

کد خبر 5417728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha