۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۰۶

با نصب بیش از ۱۴ هزار رفلاکتور؛

۷۳ کوچه فاقد پیاده‌رو در منطقه ۱۳ ایمن‌سازی شد

۷۳ کوچه فاقد پیاده‌رو در منطقه ۱۳ ایمن‌سازی شد

شهردار منطقه ۱۳ از ایمن‌سازی ۷۳ کوچه فاقد پیاده‌رو در سال جاری توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه با نصب بیش از ۱۴ هزار رفلاکتور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی علی‌احمدی از ایمن‌سازی ۷۳ کوچه فاقد پیاده‌رو در سال جاری توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۳ با نصب بیش از ۱۴ هزار رفلاکتور خبر داد و گفت: این اقدام به‌منظور رعایت حق تقدم عابر پیاده، کاهش سوانح و حفظ نظم و امنیت شهروندان در ۷۳ کوچه فاقد پیاده‌رو که توسط عوامل معاونت حمل و نقل ترافیک در نواحی چهارگانه شناسایی شده بود، اجرایی شد.

شهردار منطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: در نظر داریم، علاوه بر تمرکز بر ساماندهی پیاده‌رو و پیاده‌راه‌ها و نصب رفلاکتور در کوچه‌های فاقد پیاده‌رو، زیرساخت‌های حق تقدم عابر پیاده با اصلاح تقاطع‌ها و ترسیم خطوط عابر پیاده و بهسازی معابر بر اساس رویکرد انسان محوری فراهم کنیم.

به گفته وی در حال حاضر، این اقدام در خیابان‌های طوفانی، اقبال، مرتجائی، طبرسی، صفا و زاهد گیلانی در ناحیه یک، خیابان‌های عادلی، محصل، دهقان، اول نیروی هوایی، ۱۵ متری، ششم نیروی هوایی و اشراقی در ناحیه دو و خیابان تیموری، مستعدی، بیهقی و هشت متری دوم، سنایی، مولوی و غزالی در ناحیه ۳ و خیابان‌های صائب تبریزی، بوعلی، اطلاعات، بلال حبشی و.. در ناحیه ۴ انجام شده است.

کد خبر 5418392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha