۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳

امانی در چهل و ششمین جلسه شورا مطرح کرد؛

ماجرای تخریب «خانه شهرداران»

ماجرای تخریب «خانه شهرداران»

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ماجرای تخریب خانه شهرداران از سازمان املاک شهرداری خواست تا اسناد، نحوه فروش و قیمت فروش این ساختمان در اختیار شورای شهر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر امانی در نطق پیش از دستور چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ماجرای تخریب خانه شهرداران گفت: این ساختمان در دوره گذشته فروخته شده و واگذار شده اما متأسفانه این اقدام به‌طور شفاف صورت نگرفته است و در حال حاضر که حدود شش ماه از دوره قبل گذشته هنوز معلوم نیست که این ساختمان به چه کسی و با چه قیمتی واگذار شده‌است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همه شهرداران بعد از انقلاب سعی می‌کردند که این ساختمان را حفظ کنند؛ اما در دوره قبل علی‌رغم اینکه بوق و کرنا می‌کردند که شفاف هستند، ساختمانی به این ارزشمندی که افکار عمومی برای آن ارزش قائل بود، تخریب شد.

وی از سازمان املاک شهرداری خواست تا اسناد، نحوه فروش و قیمت فروش این ساختمان در اختیار شورای شهر قرار گیرد تا پس از آن در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

سروری نیز در واکنش به این گزارش گفت: حتماً شهرداری موضوع را دنبال کند و آقای اقراریان نیز دنبال کنند و گزارش را به ما ارائه دهند.

امانی همچنین عنوان کرد: هر چهار سال یک‌بار ما آزمون استخدامی داشتیم و الان تنها دوره‌ای است که وارد پنج سال می‌شویم؛ اما آزمون استخدامی برگزار نشده‌است.

سروری در این خصوص نیز بیان کرد: آقای فروزنده امیکرون گرفتند اما پیگیر هستند.

کد خبر 5419810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha