۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۳

استاندار آذربایجان غربی:

ظرفیت شهر جدید گلمان در مسکن ملی استفاده می‌شود

ظرفیت شهر جدید  گلمان در مسکن ملی استفاده می‌شود

ارومیه - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: از ظرفیت شهر جدید گلمان در مسکن ملی استفاده می‌شود و باید متولیان امر برای ساماندهی شهر جدید گلمان تمام تلاش خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان ظهر سه شنبه در دیدار با معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، اظهار کرد: آمادگی داریم که سرریز جمعیت ارومیه به سمت شهر جدید گلمان انجام شود و انتظار نگاه ملی به این شهر را داریم.

وی با بیان اینکه باید برای ساماندهی شهر جدید گلمان دستگاه‌های مربوطه تمام تلاش خود را انجام دهند، افزود: این منطقه توانمندی زیادی برای توسعه در سالهای آتی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار گفت: احداث ساختمان‌های خدمات رسان در شهر جدید ضروری است و همچنین باید بازنگری طرح تفصیلی در گلمان انجام پذیرد.

علیرضا جعفری افزود: دسترسی مردم به حمل و نقل باید رونق بگیرد، زیرا می‌تواند تا حد زیادی در جذب جمعیت تأثیرگذار باشد و شهرها باید به سمت خودکفایی اقتصادی برود.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های توسعه شهر جدید گلمان باید تقویت شود، گفت: برخی از ارگان‌ها مانند ستاد اجرایی فرمان امام (ره) باید پای کار باشند تا پیشبرد اهداف اقدام ملی مسکن منسجم‌تر و سریع‌تر انجام پذیرد.

جعفری به طرح نهضت ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ٧٧ هزار نفر در اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی ثبت نام کرده‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تأمین زمین‌های مورد نیاز در سراسر استان باید جزو اولویت‌ها باشد و بزودی کارهای اجرایی نهضت ملی با حمایت‌های مسئولان استان آغاز می‌شود.

کد خبر 5420194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha