۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸

سه خبر از شبکه رادیویی صبا؛

از «جشن پیروزی» تا شنیدن ماندگارترین ترانه های ملی

از «جشن پیروزی» تا شنیدن ماندگارترین ترانه های ملی

ویژه برنامه «جشن پیروزی»، معرفی ماندگارترین آهنگ‌های ملی – میهنی و معرفی یک برنامه رادیویی استان کرمان بخشی از فعالیت های رسانه‌ای رادیو صبا در روزهای پیش رو را تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، شبکه رادیویی رادیو صبا در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با ویژه برنامه «جشن پیروزی» همراه مخاطبان می شود.

این شبکه رادیویی همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با پخش ویژه برنامه «جشن پیروزی» این روز بزرگ را همراه مخاطبان جشن می گیرد.

این ویژه برنامه از ساعت ۹ صبح به صورت زنده با بخش های متنوعی تقدیم مخاطبان می شود. «روزشمار انقلاب از ۲۶ دی تا ۲۲ بهمن، نمایش های مستند، روایت خاطرات انقلاب با اجرای امیر حسین مدرس، نقل داستان ترانه های انقلابی به روایت علیرضا سعیدی، گزارش از راهپیمایی خودرویی تهران و شهرستانها، خاطره بازی با مخاطبان و گزارش های مردمی از تهران و شهرستان ها» از بخش های این برنامه است.

«جشن پیروزی» در فضای شاد و حماسی با پخش موسیقی هایی با مضمون انقلاب به تهیه کنندگی سیامک احمدی پور و با اجرای محمدرضا قلمبر، آسیه گرجی و مهبد قناعت پیشه راهی آنتن صبا میشود.

معرفی ماندگار ترین آهنگ ها با محوریت ایران

رادیو صبا در برنامه «ترین ها» به معرفی ماندگار ترین آهنگ ها با محوریت ایران می پردازد

این برنامه روز جمعه ۲۲ بهمن در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به معرفی ماندگار ترین آهنگ ها با محوریت ایران می پردازد.

برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف‌اله و اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار و صدابرداری رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.

لبخند ایران را با لهجه کرمانی بشنوید

برنامه لبخند ایران در رادیو صبا به معرفی برنامه طنز مرکز کرمان می پردازد.

درتوضیح این برنامه آمده است: طنز در رادیو همواره به عنوان یک ابزار برای برای بیان مسائل و مشکلات مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. شبکه های رادیویی سراسری و استانی همیشه با پخش برنامه های طنز مخاطبان را به سمت خود می خوانند این نوع برنامه ها در مراکز استانی با استفاده از لهجه و گویش جذابیت دیگری برای شنوندگان دارند.

رادیو صبا با هدف معرفی این برنامه های طنز و معرفی طناز آن سراسر کشور در برنامه «لبخند ایران» بخش هایی از این برنامه ها را پخش می کند و با عوامل برنامه سازان گفتگو می کند.

«لبخند ایران» روز جمعه ۲۲بهمن با مشارکت مرکز کرمان راهی آنتن صبا می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای مریم خادم پور هر روز ساعت ۱۳:۳۰ تقدیم مخاطبان رادیوصبا می‌شود.

کد خبر 5421566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha