۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس معرفی شد

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس معرفی شد

شیراز - سرهنگ پاسدار «حسن عبداله زاده» بعنوان جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ید الله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم معارفه جانشین فرمانده سپاه فجر با تاکید بر نقش تأثیرگذار فرماندهان و مدیران در موفقیت مأموریت‌ها، گفت: فرماندهان و مدیران یکی از ارکان اساسی و تأثیرگذار در فرآیند دستیابی به موفقیت در کارها و مأموریت‌های محوله هستند و نقش فرمانده در هدایت مجموعه و نیروها به سمت اهداف غیرقابل چشم پوشی است.

او گفت: روحیه جهادی، تفکر بسیجی و اخلاق‌مداری شاخصه‌های اصلی یک فرمانده پیشرو و موفق هستند که باید در فرآیند انتصاب فرماندهان و مدیران مورد توجه قرار بگیرند. فرمانده سپاه فجر گفت: نیروهای مسلح در اوج آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی هستند و جوانان مؤمن و انقلابی در نیروهای مسلح با روحیه حسینی و ایثار آماده مقابله و پاسخ دندان شکن به هرگونه تهدید هستند.

حجت الاسلام محمودی زاده نیز با تبریک فرارسیدن ایام ولادت امیراامومنین حضرت علی (ع)، گفت: ولایتمداری شاخصه اصلی فرماندهان و مدیران در سپاه است و آنچه سپاه را از سایر نیروهای نظامی متمایز کرده و به آن برتری می‌بخشد همین اتکاء به آموزه‌های اسلام و فرهنگ عاشورایی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر گفت: دو مؤلفه مهم خودسازی و معنویت افزایی همواره باید مورد توجه فرماندهان قرار داشته باشد و ارتقا این مولفه‌ها را در کارکنان مجموعه‌های تحت مدیریت خود نیز پیگیری کنند.

در این مراسم سرهنگ پاسدار حسن عبداله زاده به عنوان جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس معرفی شد.

کد خبر 5424790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha