استقبال نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم استرالیا علیه فلسطین

استقبال نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم استرالیا علیه فلسطین

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از اعلام دولت استرالیا برای تروریستی خواندن کلیت جنبش حماس، از این تصمیم استقبال و از آن تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از اعلام تصمیم دولت استرالیا برای تروریستی خواندن کلیت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بلافاصله از این تصمیم کانبرا استقبال و از آن قدردانی کرد.

در حالی که فشارهای ضد فلسطینی رژیم صهیونیستی به کشورهای غربی برای تروریستی خواندن حماس ادامه دارد، استرالیا امروز پنجشنبه اعلام کرد قصد دارد کلیت حماس را تروریستی اعلام کند.

خبرگزاری فرانسه با اعلام این خبر گزارش داد: استرالیا امروز پنجشنبه اعلام کرد تصمیم دارد کلیت جنبش حماس را به عنوان یک سازمان تروریستی به رسمیت بشناسد. استرالیا تا قبل از این، شاخه نظامی حماس را ترویستی خوانده بود.

طبق تصمیم اعلامی دولت استرالیا، در صورت تامین مالی یا ارائه دیگر کمک‌ها به حماس در این کشور، با افراد خاطی برخورد خواهد شد و احتمال اعمال مجازات ۲۵ سال زندان برای آنها وجود دارد.

تصمیم استرالیا برای تروریستی اعلام کردن کل جنبش حماس در حالی صورت گرفته است که پیش از این آمریکا، انگلیس، آلمان و برخی دیگر از متحدان غربی رژیم صهیونیستی این اقدام ضد فلسطینی را انجام داده‌اند.

کد خبر 5426803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رشید مقیمی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      0 0
      با سلام اخه نخست وزیر استرالیا خودش یک ذات تروریستی داره، وگرنه هیچ انسان ازاده ای مظلوم رو رها نمیکنه و طرف منبع فساد دنیا رو بگیره .