۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۸

استاندار قزوین خواستار شد؛

برخورد قاطع با دلالی زمین در شهرک‌های صنعتی استان قزوین

برخورد قاطع با دلالی زمین در شهرک‌های صنعتی استان قزوین

قزوین – استاندار قزوین گفت: باید با دلالی زمین در شهرک‌های صنعتی قزوین برخورد قاطع صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی پیش از ظهر پنجشنبه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: واگذاری زمین در هر حوزه‌ای باید به افراد دارای اهلیت صورت بگیرد و دستگاه‌های متولی باید به درستی اهلیت سنجی کنند.

وی با بیان اینکه در فضای شهرک‌های صنعتی استان اتفاقات خوب زیادی رخ داده است، افزود: همه دستگاه‌ها باید با حفظ استقلال در جهت رفع موانع تولید و فعالیت‌های اقتصادی اقدام کنند.

استاندار قزوین مبارزه با دلالی را یکی از مهم‌ترین راه‌های رفع موانع توسعه اقتصادی در استان دانسته و عنوان کرد: در دهه فجر تاکید کردیم که مسئول باید در کنار قیچی کردن ربان ها مشکلات مردم را نیز قیچی کند.

وی بیان کرد: امروز در شرایطی که عده‌ای در شهرک‌های صنعتی استان برای توسعه اقتصادی و کارآفرینی و تولید دنبال زمین هستند متأسفانه زمین برای واگذاری وجود ندارد ولی در مقابل عده‌ای زمین‌هایی را در درون شهرک‌ها گرفته و بدون استفاده گذاشته‌اند که نیاز است با دستور قضائی این زمین‌ها به نفع مردم و تولید بازپس گرفته شود.

اعلایی ادامه داد: مشکلاتی در روند واگذاری زمین برای توسعه شرکت‌ها در شهرک‌های صنعتی قزوین وجود دارد که باید با تدبیر رفع شود.

وی در پایان یادآور شد: یکی از اصلی ترین مشکلات استان، مشکل تعاونی‌های مسکن است که نیاز است یک بار برای همیشه ضمن برخورد با تعاونی‌های مسکن دارای تخلف، به مشکلات مردم پایان داده شود.

کد خبر 5426924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha