۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷

استاندار زنجان:

استقلال فکری نمونه بارز از سجایای اخلاقی آیت حسینی زنجانی است

استقلال فکری نمونه بارز از سجایای اخلاقی آیت حسینی زنجانی است

زنجان-استاندار زنجان گفت: استقلال فکری در موضوعات متفاوت نمونه دیگری از سجایای اخلاقی آیت‌الله حسینی زنجانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی، ظهر شنبه در آئین تکریم آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌الموسوی زنجانی، گفت: خودمان را مدیون معنویتی می‌دانیم که توسط شخصیت بزرگوار آیت‌الله حسینی زنجانی در شهر زنجان به وجود آمده و باید تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه تمام آن بچه‌ها امروز خیر رسان به مملکت هستند، اظهار داشت: هر زمانی هم که لازم باشد در مسجد جامعه حضور پیدا می‌کنند.

استاندار زنجان گفت: آیت‌الله حسینی زنجانی برای ما خیلی بیشتر از یک روحانی بوده و شاخص و منبع نور هستند.

در ادامه این جلسه، رئیس دانشگاه زنجان ابراز داشت: بصیرت و موضع‌گیری صحیح آیت‌الله حسینی زنجانی در جریانات سیاسی، اجتماعی و اتفاقات کشور از ویژگی‌های بارز ایشان است.

جلال بازرگانی حمایت از رهبری را از دیگر ویژگی‌های بارز آیت‌الله حسینی زنجانی اعلام کرد و افزودک مردمی بودن از سجایای اخلاقی معظم‌له است و تمام طبقات جامعه به ایشان دسترسی دارند.

وی تاکید کرد: استقلال فکری در موضوعات متفاوت نمونه دیگری از سجایای اخلاقی آیت‌الله حسینی زنجانی است.

رئیس دانشگاه زنجان تصریح کرد: ایشان استقلال فکری خاصی دارند و سبک زندگی خاصی اتخاذ کرده‌اند که از این منظر حائز اهمیت و قابل توجه است.

بازرگان گفت: بزرگان زیادی در آسمان علم، فقاهت، عرفان، حکمت و فلسفه داریم و تمام وجود آیت‌الله حسینی زنجانی، مملو از عشق، معرفت و تسلیم در مقابل امام معصوم (ع) است.

این مراسم با مشارکت  اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، دانشگاه زنجان، بنیاد نخبگان، مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان و برخی دستگاه استانی برگزار شد.

کد خبر 5428168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha