۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷

با حضور بیش از هزار حافظ، استاد و خانواده‌های قرآنی:

جشنواره قرآنی «جبرئیل امین» برگزار می‌شود

جشنواره قرآنی «جبرئیل امین» برگزار می‌شود

جشنواره قرآنی «جبرئیل امین» با حضور بیش از هزار حافظ، استاد و خانواده‌های قرآنی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) همه ساله از حافظان کل قرآن خود در آن سال با برگزاری جشنی باشکوه تحت عنوان «جشنواره ملی جبرئیل امین» قدردانی می‌کند. نوزدهمین جشنواره ملی جبرئیل امین جهت تقدیر از ۲۱۲ حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند ۵ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) از برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی جبرئیل امین در حرم مطهر رضوی خبر داد.

وی ادامه داد: در این جشنواره از بیش از ۳۰۰ حافظ کل و بیست جز قرآن کریم مؤسسه که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در مراکز شبانه روزی حفظ یکساله، شعب روزانه، مراکز حفظ مجازی و حوزه علمیه قرآن محور مؤسسه پرورش یافته اند با اهدای تقدیرنامه، تندیس جشنواره و هدایای نقدی تقدیر خواهد شد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور خاطر نشان کرد: علاوه بر این حدود ۷۰۰ نفر از خانواده و دوستان و اساتید حافظان از سراسر کشور و جمعی از مسئولان استانی نیز در این جشنواره حاضر خواهند شد.

حجت الاسلام شاهسونی زمان برگزاری جشنواره را طبق اعلام قبلی صبح پنجشنبه پنجم اسفند ماه در یکی از رواق‌های حرم مطهر امام رضا عنوان کرد و افزود: تلاوت حامد علیزاده قاری بین المللی، سخنرانی یکی از مسئولان استان خراسان رضوی، مصاحبه و اجرای برنامه حفظ توسط حافظان و تجلیل از حافظان از برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

کد خبر 5428806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha