۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲

شامگاه شنبه رخ داد؛

قطعی گسترده برق در ورامین/علت بروز مشکل در خطوط فشار قوی بود

قطعی گسترده برق در ورامین/علت بروز مشکل در خطوط فشار قوی بود

ورامین- شامگاه شنبه قطعی گسترده برق در ورامین رخ داد که علت خاموشی ها بروز مشکل در خطوط فشار قوی اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته ۳۰ بهمن ماه شاهد قطعی برق گسترده در شهرستان ورامین بودیم، که از ساعت ۲۲ تا ۲و ۱۰ دقیقه بامداد خاموشی‌ها اعمال شد و چندین بار تا این ساعت برق مشترکان شهرستان قطع بود.

مسلم حاجی مزدرانی رئیس اداره برق منطقه ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این قطعی‌ها گفت: علت قطعی برق مکرر بروز اشکال در خطوط سراسری ۶۳ کیلوولت بوده است.

حاجی مزدرانی بیان داشت: شب گذشته نیز طی اطلاعیه‌های مکرر مطرح شد که ایرادی متوجه شهرستان نیست و با پیگیری مشکل از طریق «دیسپاچینگ» سراسری کشور مشکل در حال رفع است.

بر اساس این گزارش طبق اطلاعات میدانی قطعی برق شهرستان ورامین در بسیاری از محلات تا صبح امروز یکشنبه یکم اسفندماه نیز ادامه داشته است.

معاون برق منطقه‌ای استان تهران صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص قطع برق در ورامین گفت: این خاموشی‌ها به دلیل شرایط نامساعد جوی بوده است.

وی عنوان داشت: با توجه به شرایط جوی نامساعدی که دیشب در تهران اتفاق افتاد، در شهر ورامین دو مورد از خط‌های فشار قوی با مشکل رو به رو شد و در همان ساعات ابتدایی بخشی از خاموشی‌ها رفع شد اما به دلیل پایدار ماندن حادثه در منطقه همکاران در اسرع وقت به محل اعزام شدند و تا ساعت ۲:۱۰ مشکل به طور کامل حل شد و در حال حاضر هیچ مشکلی در شهر تهران وجود ندارد و خاموشی نخواهیم داشت.

کد خبر 5428881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha