۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳

نشست آمرین به معروف و ناهیان از منکر ادارات در شهرکرد برگزار شد

نشست آمرین به معروف و ناهیان از منکر ادارات در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد- نشست آمرین به معروف و ناهیان از منکر در راستای تحقق اداره طراز انقلاب اسلامی در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر نشست آمران به معروف ادارت شهرکرد، امر به معروف و نهی از منکر را اساس کار انبیا الهی دانست و اظهار کرد: حضرت ابراهیم (ع) به روش خود بت‌ها را نفی و مردم را به خداپرستی دعوت می‌کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهامحال و بختیاری، عنوان کرد: حضرت موسی (ع) نیز با فرعون مبارزه و با روش دیگری امر به معروف و نهی از منکر کرد.

وی تصریح کرد: دعوت به وحدانیت الهی و توحید با شیوه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر اساس کار انبیا الهی بوده است.

حجت الاسلام حسینی صدر ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) مجموعه بت‌ها را اعم از درونی و بیرونی، یک‌جا کنار گذاشت و دین کامل اسلام را به جهانیان عرضه کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهامحال و بختیاری اصل امر به معروف و نهی از منکر را جز اساسی اندیشه تابناک امامان معصوم (ع) دانست و با اشاره به انواع نظارت بر عملکرد انسان، مطرح کرد: نظارت درونی و نظارت بیرونی موجب کامل و جامع شدن انسان می‌شود و این دو نظارت باید همواره وجود داشته باشند.

وی با اشاره به اصول امر به معروف و نهی از منکر، برکات حاصل از نهادینه شدن این فریضه واجب الهی در سطح جامعه را تشریح کرد و افزود: خیر و سلامت انسان‌ها در جامعه، آبادانی شهرها، ایمنی راه‌ها و تضعیف جبهه نفاق، شکوفایی اقتصادی، تقویت پشتوانه حکومت اسلامی، انسجام و یکپارچگی جامعه، از برکات جاری و ساری شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در اجتماع است.

کد خبر 5429934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha