۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۰۹

سرپرست فرمانداری اسدآباد تاکید کرد؛

ضرورت برخورد با فعالیت پنهانی باشگاه های ورزشی اسدآباد

ضرورت برخورد با فعالیت پنهانی باشگاه های ورزشی اسدآباد

همدان- سرپرست فرمانداری اسدآباد گفت: با باشگاه‌های ورزشی خصوصی در حال فعالیت پنهانی برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین‌علی شرکائی عصر دوشنبه در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان اسدآباد با اشاره به تعطیلی تمامی اماکن سربسته ورزشی و باشگاه‌های خصوصی و بدنسازی این شهرستان تا اطلاع ثانوی، اظهارکرد: مدارس زیر ۵۰ نفر دانش آموز شهرستان می‌توانند با ظرفیت ۲۰ درصدی با رضایت والدین دانش آموزان دارای فعالیت حضوری باشند.

وی در ادامه از واکسینه شدن ۲۰ درصد کودکان ۵ تا ۱۲ سال این شهرستان خبر داد و افزود: شهرستان اسدآباد در سامانه دانشکده علوم‌پزشکی دارای ۱۲ هزار ۶۸ کودک ۵ تا ۱۲ ساله بوده که از این تعداد کودک تاکنون دو هزار و ۵۳۵ نفر برای واکسن مراجعه داشته‌اند.

سرپرست فرمانداری اسدآباد، پوشش واکسیناسیون جمعیت ۱۲ تا ۱۷ سال شهرستان را نیز در نوبت اول ۱۰۳.۲ درصد و نوبت دوم را ۸۹.۹ درصد برشمرد و خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت شهرستان اسدآباد با پوشش ۴۰ درصدی و استان اصفهان بهترین شرایط را در دز سوم در سطح کشور دارا هستند.

وی در ادامه با اشاره به ۲۰ بیمار بستری در بخش کرونایی شهرستان، تصریح کرد: از هفته گذشته تاکنون یک مورد فوتی مثبت کرونا در شهرستان اتفاق افتاده است.

شرکائی بر تداوم رعایت شیوه نامه‌های‌بهداشتی، فعالیت غذاخوری و رستوران‌ها به صورت بیرون‌بر، تعطیلی فعالیت اماکن ورزشی، ضرورت واکسیناسیون زنان باردار و کودکان زیر دو سال تا ۱۱ سال تاکید کرد و افزود: نظارت و تذکر و ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط بخش حمل و نقل درون شهری و برون شهری، تبلیغات محیطی توسط شهرداری‌های اسدآباد و آجین و پالیز در رابطه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول در ادامه خواستار ترغیب مردم روستاها به رعایت شیوه نامه‌ها توسط ائمه جمعه و جماعت شد و افزود: رعایت شیوه‌نامه ها در بانک‌ها، فعالیت پیشخوان پلیس‬ از‬ دیگر‬ مواردی‬ است‬ که‬ در‬ این روزهای‬ شیوع‬ ویروس‬ کرونا باید مدنظر قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری اسدآباد با تاکید بر فعالیت ۲۰ درصد ظرفیت سالن‌های کتابخانه عمومی این شهرستان، ‬ به تداوم دورکاری بانوان کارمند دارای کودک زیر ۶ سال نیز اشاره کرد.

کد خبر 5430561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha