۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۳۶

معاون اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کردستان باید استان الگوی توسعه تعاون و اشتغال زایی باشد

کردستان باید استان الگوی توسعه تعاون و اشتغال زایی باشد

سنندج- معاون اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: کردستان به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند یک استان الگو در حوزه توسعه تعاونی ها و اشتغالزایی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود کریمی عصر سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهار کرد: صرف مسئولیت داشتن در دولت اسلامی برای تک تک ما مسئولان در روز قیامت شرایطی را ایجاد می‌کند که بسیار سخت خواهد بود.

وی افزود: در روز قیامت مسئولان باید نسبت به عملکردی که داشته‌اند پاسخگو باشند و در هر مسئولیتی باید به حق‌الناس هایی که به گردن دارند پاسخ بدهند.

کریمی خاطرنشان کرد: شعار دولت سیزدهم تحول است و تحول یعنی انجام کارهایی که مردم فکر می‌کنند نمی‌شود.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت مردم است و ما در هر جایگاهی در این وزارتخانه خادم مردم هستیم.

کریمی اظهار کرد: ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ مانع و بن‌بستی را در ادارات زیرمجموعه در راستای خدمت به مردم نمی‌پذیریم و باید مدیران ادارات زیر مجموعه با مجاهدت و تلاش روز افزون برای رفع دغدغه‌های مردم تلاش کنند.

معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: استان کردستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و ترکیب جمعیتی خود دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که می‌تواند یک استان الگو در حوزه توسعه تعاونی‌ها و رسالت‌های این وزارتخانه باشد.

کریمی افزود: وجود استاندار توانمند که خودش با همه بخش‌های وزارت کار آشناست بستر کار در کردستان را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیران ادارات تابعه وزارت کار در کردستان با جوان‌گرایی و بهره مندی از ایده‌های نخبگان استان بتواند تحول آفرین باشند.

کد خبر 5431266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha