۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱

مدیرکل کمیته امداد بوشهر:

جشن نیکوکاری در استان بوشهر برگزار می‌شود

جشن نیکوکاری در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: جشن نیکوکاری در استان بوشهر برگزار می‌شود و کمک‌های مردمی و خیرین جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا میری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان بوشهر ۴۱ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند که در طول سال از خدمات متنوع این نهاد و همچنین کمک‌های خیران و نیکوکاران بهره مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: سال گذشته مردم خیر و نیکوکار هم استانی با اهدا حدوداً مبلغ ۱۹۰ میلیارد ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در جشن نیکوکاری مشارکت کرده‌اند و پیش بینی می‌شود با همت مردم نوع دوست و نیکوکار استان این رقم افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: طی روال هر ساله جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در روز احسان و نیکوکاری و باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تأمین پوشاک و ملزومات خانوارهای نیازمند بخصوص دانش آموزان با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود.

وی به زمان و مکان برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: این جشن با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش از طریق شبکه شاد، بسیج، مساجد و مصلی‌های نماز جمعه و بیش از ۲۱۰ مرکز نیکوکاری فعال از روز ۱۲ تا ۱۴ اسفند ماه در سراسر استان برگزار می‌شود.

میری گفت: با توجه به شرایط خاص و وجود بیماری کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هم استانی‌های گرامی می‌توانند از طریق روش‌های غیرحضوری وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند.

وی بیان کرد: مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌ها و نذورات هم استانی را دارند و خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های کالایی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکار در سراسر استان بسپارند تا در آستانه سال نو در اختیار نیازمندان هم استانی قرار گیرد.

کد خبر 5431692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha