۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵

جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع):

انحراف از مسیر شهدا برجام را به بن بست کشاند

انحراف از مسیر شهدا برجام را به بن بست کشاند

اردبیل-جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: انحراف از مسیر و آرمان شهدا در ماجرای برجام کار را به بن بست کشاند تا ما نتوانیم اهداف انقلابی خود را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدیوسف مولایی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و شهدای تیپ ۳۷ شمالغرب و مدافعان حرم استان اردبیل در حسینه ثارالله سپاه اردبیل اظهار کرد: رمز ماندگاری و مانایی انقلاب اسلامی در ۴۳ سال اخیر پیمودن راه عزتمند شهدا و تبعیت از ولایت است که مسیر سخت را برای این ملت هموارتر کرده است.

وی قدرت کشور را برگرفته از مکتب و آرمان شهدا اعلام و خاطرنشان کرد: ما کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا را برگزار می‌کنیم تا از نعمت معنوی شهدا استفاده کرده و راه و مسیر حقیقی را هموار کنیم.

جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع) بیان کرد: اگر از راه اصلی و نسخه شفابخش شهدا فاصله گرفتیم قطعاً ناکام خواهیم ماند و محکوم به شکست می‌شویم.

مولایی افزود: در هشت سال گذشته تمامی امور کشور را حتی آب خوردنمان را وصل به برجام کردیم در حالی که در برجام مسئولان با انحراف از مسیر شهدا راه را کج رفته و سعی داشتند در برابر خواسته‌های دشمنان انقلاب اسلامی سر تعظیم فرود آورند.

وی حضور مردم در صحنه را بزرگترین ناکامی برای دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ما اگر به رمز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران توجه کنیم هیچوقت طعم شکست را نحواهیم چشید بلکه قدرت معنوی ما بیش از گذشته خواهد شد.

جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع) سختی‌های مسیر طی شده را از جنگ تحمیلی گرفته تا ترور و ناآرامی‌های داخلی، فتنه‌ها و تحریم‌ها یادآور شد و بیان کرد: ۲۰۰ هزار شهید در دوران جنگ، ۱۷ هزار شهید ترور و صدها شهید مقاومت و سرفرازی این ملت در سال‌های اخیر این انقلاب را در برابر خواسته‌های نامشروع دشمنان بیمه کرده تا جمهوری اسلامی ایران بتواند معاندین را زمینگیر کند.

مولایی تصریح کرد: هیچ انقلابی به اندازه جمهوری اسلامی ایران پایدار و مانا نبوده به طوری که از انقلاب حضرت موسی گرفته تا انقلاب رسول گرامی اسلام و حرکت ائمه اطهار (ع) همه در کمترین زمان به انحراف کشیده شده و یا بی نتیجه باقی مانده است.

وی ادامه داد: ملت ایران با تبعیت از امام خود بی‌نظیرترین صحنه‌های دلدادگی را خلق کردند و در اوج سرما و یخبندان در زمستان و گرمای سوزان جنوب کشور در تابستان عملیات‌های غرورآفرینی را انجام دادند که نمونه موفق آن را می‌توان خیبر و بدر نام برد.

جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: در جنگ نابرابری که صدام با هدایت شرق و غرب آغاز کرد جوانان این مرز و بوم تمامی معادلات و منطق جنگ را به هم زدند که حضور نوجوان ۱۳ ساله و سلحشوری رزمندگانی همچون شاپور برزگر با دست بریده یادآور حماسه کربلایی قاسم ابن علی و عباس ابن علی بودند.

مولایی اظهار کرد: در آخرین رویارویی جبهه اسلام با جبهه معاند غرب سعی کرد تا با تشکیل گروه ضددینی داعش بر چهره نورانی اسلام خدشه وارد کند اما به همت گروه‌های مجاهد ایران، عراق، لبنان و کشورهای دیگر در این حرکت خود نیز ناکام ماندند.

کد خبر 5432440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      0 0
      واقعا شما خون شهدا براتون مهم خدا می دونه به نظر من که فقط خواست خدا و رضای اون مهم باور کنید اگرشهدا بودن برعلیه شما شهادت می دادن روحشون شاد نیستن به هر حال هر کسی از طرف اونا حرف میزنه