۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۱۱

به همت انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه‌های علمیه؛

نشست «نقش روابط بین افراد در شکل گیری نکاح معاطاتی» برگزار می‌شود

نشست «نقش روابط بین افراد در شکل گیری نکاح معاطاتی» برگزار می‌شود

انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه‌های علمیه پنجاه و هفتمین نشست علمی خود را عنوان «نقش روابط بین افراد در شکل گیری نکاح معاطاتی» برگزار می‌ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه در قالب پیش نشست‌های علمی، اولین همایش بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی را با همکاری گروه فقه خانواده دانشگاه بین‌المللی المصطفی (ص)، دانشگاه حضرت معصومه (س)، انجمن علمی فقه و حقوق اسلامی حوزه‌های علمیه و مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی (خاتم) برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، پنجاه و هفتمین بخش این نشست علمی به صورت مجازی و با موضوع «نقش روابط بین افراد در شکل گیری نکاح معاطاتی» برگزار خواهد شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین احمد احمدی تبار استاد درس خارج و سطح عالی حوزه‌های علمیه و رئیس گروه فقه خانواده دانشگاه بین‌المللی المصطفی (ص) و محمد حسین وکیلی مقدم عضو هیئت اجرایی و هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) با عنوان ارائه دهنده و حجت الاسلام مجید کافی امامی پژوهشگر و استاد سطح عالی حوزه علمیه قم و دبیر علمی انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ دبیر علمی این نشست خواهد بود.

گفتنی است این نشست علمی ۷ اسفند ۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۹ از طریق لینک https://ac.ismc.ir/anjomanhawzah در قالب وبینار برگزار می‌شود.

کد خبر 5432952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha