۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶

امام جمعه میامی:

انقلاب اسلامی در امتداد بعثت پیامبر اسلام(ص) است

انقلاب اسلامی در امتداد بعثت پیامبر اسلام(ص) است

میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد بعثت پیامبر اسلام(ص) است، گفت: انقلاب اسلامی نعمتی بود که مردم را از ظلمت بیرون آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نخستین نماز جمعه اسفند ماه ۱۴۰۰ میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن اشاره به فرا رسیدن عید مبعث پیامبر (ص) بیان کرد: انقلاب اسلامی در امتداد بعثت پیامبر اسلام (ص) است.

وی با بیان اینکه پیامبر رحمت (ص) زمانی به بعثت رسیدند که سرزمین عربستان مملو از جهل و نادانی بود لذا پیامبر اسلامی با تبلیغ دین خدا به مبارزه با خرافات و معصیت پرداخت و دنیا را مملو از روشنی کرد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یکی از نعمت‌های خداوند به ملت ایران است که باید قدردان آن بود، تاکید داشت: در این چهار دهه، دشمنی و عداوت دشمنان نه تنها کمتر نشده بلکه روز افزون نیز شده است لذا باید هوشیار بود.

صفایی پور با بیان اینکه در سال‌های اخیر دشمنان از هر ابزاری استفاده کرده‌اند تا مقابل مسیر انقلاب اسلامی بایستند، گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه برای خنثی سازی نقشه‌های دشمنان، گام بزرگی است که خوشبختانه ملت بزرگوار ایران از این موضوع مهم آگاه هستند.

وی با بیان اینکه باید شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم و یکی از راه‌های این شکرگزاری، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا است، بیان کرد: رهروی ولایت فقیه از مهمترین راه‌های دفاع از ارزش‌های انقلابی است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه دشمنان نظام با فشار اقتصادی و هجمه‌های رسانه‌ای به دنبال ناامیدی و یاس ملت بزرگ ایران هستند، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و به خصوص در یکی دو سال اخیر در سخنرانی‌های خود تاکید دارند، جهاد تبیین را باید مد نظر قرار داد تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

صفایی پور با ضرورت هوشیاری رسانه‌ها نیز در این هجمه دشمنان اشاره کرد و افزود: حضور به موقع اقشار مختلف مردم در عرصه‌های مختلف دقیقاً همان چیزی است که ناامیدی را در این چهار دهه نصیب دشمنان ما کرده است.

وی همچنین در دیگر بخش سخنان خود بازهم مانند هفته‌های گذشته به موضوع مهم اشتغال جوانان در میامی اشاره کرد و با بیان اینکه مسئولان برای اشتغال جوانان در شهرها و روستاها فکری کنند، گفت: باید از تمام داشته‌ها و ظرفیت‌ها در راه اشتغال جوانان استفاده کرد.

امام جمعه میامی خواستار ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بانک‌ها و نهادهای خدمت‌رسان به مردم شد و گفت: مردم در مشکلات و تنگناهای اقتصادی شدید هستند لذا از مسئولان می‌خواهیم نگاه ویژه به شرایط مردم و به خصوص جوانان داشته باشند.

کد خبر 5433186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha