۶ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۴۵

وزارت خارجه آمریکا:

ولادیمیر پوتین تهدیدی برای نظام جهانی کنونی است

ولادیمیر پوتین تهدیدی برای نظام جهانی کنونی است

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تهدیدی برای نظام جهانی کنونی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تهدیدی برای نظام جهانی کنونی است، نظامی که می‌گوید هر کشوری در سیاستگذاری‌های خود آزاد است.

این وزارتخانه افزود: درهای ناتو به روی تمامی کسانی که خواهان عضویت در آن هستند باز است و تصمیم گیری در این خصوص تنها در اختیار ناتو است.

وزارت خارجه آمریکا گفت: ۱۰ بانک روسیه که ۸۰ درصد دارایی‌های این کشور را در اختیار دارد، تحت تحریم قرار گرفت. اگر پوتین به اقدامات خود ادامه دهد، تحریم‌ها را بیشتر خواهیم کرد.

کد خبر 5433427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      12 6
      اونی که تهدید برای جهان هست سران آمریکا و سران کشورهای اروپایی هستند که همگی بی منطق ، بی وجدان ، دارای خوی حیوانی و درندگی اند .
    • احسان IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      0 2
      آمریکا اونور دنیا نشسته، دورتادورش امن و به هیج کشوری اجازه نمیده نزدیکش بشه، بعد ناتو رو تشکیل داده انداخته به جون روسیه، روسبه حق داره از خودش دفاع کنه، ناتو میخاد با عضویت اوکراین، برسه به مرز روسیه که هیچوقت روسیه چنین اجازه ای نمیده، نه تنها روسیه، بلکه هیچ کشوری سر امنیتش کوتاه نمیاد
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      0 2
      الان بهترین زمان برای حذف کامل دلار از معاملات بین کشور های غیر اروپائی است.
    • محمد IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      0 1
      مگر جهان جز نظام زور و زر و تزویر قدرتمندان مستکبر،نظام دیگری دارد.آمریکا و ایادی معتقدند تا هر کجا که می شود پیش بروند و همه هم ان را بعنوان یک نظام بپذیرند ولی هرکس که بگوئید این نظام مد نظر شما عادلانه نیست ،محکوم به نابودی. به هیچوجه نه عملیات روسیه را تایید می کنیم و نه پوتین را مصلح