۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۲۹

نماینده مردم طبس، سرایان، بشرویه و فردوس در مجلس؛

راه و مسکن اولویت‌های بشرویه/واحدها ویلایی ساخته شود

راه و مسکن اولویت‌های بشرویه/واحدها ویلایی ساخته شود

بیرجند-نماینده مردم طبس، سرایان، بشرویه و فردوس با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شهرستان بشرویه موضوع راه و مسکن و توسعه مراکز بهداشت و درمان است، گفت: مساکن بشرویه باید ویلایی ساخته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید نصیرایی بعداز ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری بشرویه اظهار کرد: مردم بشرویه هیچ وقت پشت به ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود نکرده و همواره در همه صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی حضور داشتند.

نماینده مردم طبس، سرایان، بشرویه و فردوس بیان‌کرد: اگر با اخلاص و کار جهادی حرکت کنیم، بی شک موانع از سر راه برداشته خواهد شد که این موضوع وعده الهی است.

نصیرایی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شهرستان بشرویه موضوع راه و مسکن و توسعه مراکز بهداشت و درمان است، ادامه‌داد: مساکن بشرویه باید ویلایی ساخته شود چرا که مطابق با فرهنگ مردم است.

وی گفت: متأسفانه در خراسان‌جنوبی از ظرفیت نیروهای بشرویه‌ای ما در حوزه مدیریتی کم استفاده شده است در حالی که سرمایه‌های انسانی قوی در این منطقه داریم.

نماینده مردم طبس، سرایان، بشرویه و فردوس با تأکید بر اینکه از ظرفیت انسانی شهرستان بشرویه در حوزه شهرستانی و استانی استفاده شود، اظهار کرد: از شاخصه‌های انقلابی گری تقوا، رعایت حقوق افراد و عدالت است ولی برخی با تقوایی به راحتی به افراد تهمت می‌زنند.

نصیرایی یادآور شد: در مسیر حل مشکلات مردم همراه فرماندار جدید خواهیم بود چرا که بر این باور هستیم که کارها با همدلی پیش خواهد رفت.

کد خبر 5434220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha