۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۱۴

فرمانده سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد؛

لزوم توجه به اولویت‌ها در انجام امر به معروف و نهی از منکر

لزوم توجه به اولویت‌ها در انجام امر به معروف و نهی از منکر

کرمان - فرمانده سپاه ثارالله کرمان خواستار توجه به اولویت ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین معروفی در دیدار با سرپرست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان، گفت: رأس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نماینده ولی فقیه است و هیچ کاری نباید بدون هماهنگی با نماینده حضرت آقا انجام شود.

سردار معروفی ادامه داد: به همین جهت حضرت آقا در سپاه نماینده دارد و در استان کرمان ما همه کارها را با نماینده حضرت آقا در سپاه هماهنگ می‌کنیم، مسئولیت شرعی فرهنگی بر عهده نماینده حضرت آقا در استان است.

وی افزود: اگر بخواهیم در این حوزه موفق شویم باید بر اساس فرآیند پیش برویم و فرایند اول فضا سازی است یعنی ما در استان کرمان در این حوزه نیاز به فضا سازی داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در ادامه باید فرهنگ سازی و بعد از آن گفتمان سازی کنیم.

وی تصریح کرد: علت اینکه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر را به سپاه واگذار شده است این است که سپاه از شبکه عمیق بسیج مردمی را استفاده کند.

سردار معروفی تصریح کرد: علت اینکه دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر را به سپاه واگذار کردن این است که سپاه ساختار نظامی دارد و به نماینده ولی خدا وصل است سیاسی نیست و دولت‌ها با گرایش سیاسی نمی‌توانند تصمیم گیرنده آن باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اولویت امر به معروف و نهی از منکر افزود: تا زمان و دشمن را نشناسیم اولویت را متوجه نمی‌شویم.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند «حفظ نظام اوجب واجبات است» و رهبر معظم انقلاب بیان کردند «حفظ نظام بزرگترین معروف است»، تصریح کرد: ما باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به این مهم توجه کنیم که اولویت چیست؟

وی با طرح این سوال که آیا امر به معروف و نهی از منکر صرفاً در حوزه مسائل لباس و چهره است، عنوان کرد: باید به این مهم در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاست، روابط اجتماعی و در مدیران توجه شود، اگر مدیر سالم شد جامعه سعادتمند می‌شود.

وی گفت: قانون اساسی ما بر اساس دین و دستورات قرآن و ائمه است، حاکمیت ما صفر تا صد مردمی است که از ویژگی‌های حکومت ماست.

سردار معروفی ادامه داد: اگر مردم را از انقلاب اسلامی جدا کنیم فقط یک شاکله و پوسته می‌ماند.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: مردم ما پای انقلاب ایستاده‌اند گاهی با حرکت‌هایی امید را از مردم می‌گیریم جامعه ما هوشیار است و نباید جامعه را به سمت موضوعاتی که اولویت ندارند برد.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز بزرگترین مطالبه گران انقلاب، بسیج ماست که بسیج انقلاب است، گفت: ما جانمان را برای احیا امر به معروف و نهی از منکر می‌دهیم و سپاه و بسیج را فدای آن می‌کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ما سپاه را خرج مثلث مردم، ولایت و انقلاب می‌کنیم خاطر نشان کرد: خرج مردم می‌کنیم چون مردم پای انقلاب و دین ایستاده‌اند، خرج انقلاب می‌کنیم چون انقلاب خدا و اهل بیت است هزینه ولایت می‌کنیم چرا که حقیقت دین است با این نگاه سپاه به کمک می‌آید.

کد خبر 5434566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha