۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۲۵

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهارستان:

هیئت های مذهبی بهارستان با هدف انسجام بیشتر ساماندهی شدند

هیئت های مذهبی بهارستان با هدف انسجام بیشتر ساماندهی شدند

بهارستان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهارستان گفت: هیئت های مذهبی بهارستان با هدف انسجام بیشتر ساماندهی شدند.

حجت الاسلام سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اهمیت و جایگاه هیأت مذهبی در سطح شهرستان بهارستان اظهار داشت: پیش از این تعداد هیأت‌های مذهبی در شهرستان محدود بود ولی امروز ما با تلاش همکاران توانسته ایم همه هیأت فعال شهرستان را ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرستان بهارستان ۱۲۵۹ هیأت مذهبی با ۱۷۱۳ مداح اهل بیت وجود دارد گفت: این تعداد از هیا ت های مذهبی و وجود مداحان خود می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای شهرستان تلقی شود.

سلطانی همچنین، انسجام و وحدت رویه در هیئات مذهبی در سال‌های اخیر را، مطلوب دانست و بیان داشت: هیئات مذهبی و تشکلهای دینی مردمی در توسعه کمی و کیفی کمک‌های مومنانه در مقاطع مختلف از جمله سیل، زلزله و مبارزه با کرونا حضور مؤثر و قابل قبولی از خود نشان دادند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهارستان با بیان اینکه، هیئات مذهبی توان کمک به مسئولین را دارند، افزود: با ایجاد ظرفیت‌های جدید و شناساندن آن به شهرستان، شاهد رشد همه جانبه در همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خواهیم بود چرا که این تشکل‌ها می‌توانند بازوی توانمندی برای مسئولین در جهت حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی باشند.

وی با تاکید بر این نکته که هیئات مدافعان اسلام ناب و انقلاب هستند، افزود: در کنار مردم و همراهی با آنان در مشکلات، تکلیف هیئات مذهبی و نقش مهم دیگر نیز، گره زدن محبت مردم به اهل بیت و انقلاب است.

کد خبر 5437408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha