۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

تامین امنیت مردم خط قرمز است/ مجرمین در انتظار برخورد قاطع باشند

تامین امنیت مردم خط قرمز است/ مجرمین در انتظار برخورد قاطع باشند

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تامین امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و مجرمین در انتظار برخورد قاطع باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان ظهر شنبه در مراسم تشییع پیکر سرگرد شهید پوریا نظری مأمور ناجا که توسط سارقین مسلح به شهادت رسید، اظهار کرد: فلسفه حضور و وجود نیروی انتظامی برای تأمین نظم و امنیت و آرامش مردم است و ناجا پذیرفته است که خادم مردم باشد و با تمام ظرفیت خود امنیت مردم را تأمین کند و در این راه از جان خود نیز هزینه کرده است.

وی افزود: تقدیم شهدای گرانقدر ناجا برای تأمین امنیت مردم سندی بر هزینه جان مأمورین ناجا در تأمین نظم و امنیت است و هر چند وقت یکبار می‌بینیم که در حوزه تأمین امنیت و مقابله با اشرار و ناامنی‌ها در مرزها و در مرکز و شهرها و بیابان‌ها مأمورین جان برکف نیروی انتظامی جان خویش را فدا می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: سرگرد شهید پوریا نظری نمونه‌ای از عزیزانی است که برای امنیت مردم جان خود را فدا کرده و در این راه به شهادت رسیده‌اند و نیروی انتظامی استان کرمانشاه با تمام توان از امنیت مردم دفاع می‌کند و هیچ‌گاه تسلیم نخواهد شد و در چارچوب قانون با اشرار و مجرمان برخورد خواهد کرد.

جاویدان تاکید کرد: اشرار و عاملان ناامنی و سارقین مسلح و متعرضین به جان و مال و ناموس مردم باید در انتظار برخورد قاطعانه نیروی انتظامی باشند و در اسرع وقت به سزای اعمالشان خواهند رسید و نیروی انتظامی در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: در نیروی انتظامی ملکف هستیم در چارچوب قانون و با محوریت قانون با مجرمان برخورد کنیم و در حوزه مجازات‌ها برای قانون شکنان، بازدارندگی وجود ندارد و دستگاه قضا و حقوقدانان نیز بر این باور هستند که تصمیماتی برای تشدید بازدارندگی مجرمین در ارتکاب به جرم اتخاذ شود.

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه بیان کرد: دولت و مجلس و نیروی انتظامی به دنبال آن هستند که با بازنگری در قانون مجازات‌ها، قدرت و جسارت ارتکاب جرم از مجرمین گرفته شود و امیدواریم تصمیماتی اتخاذ شود تا عاملان ناامنی به سزای اعمال خود برسند و بازدارندگی لازم در قانون مجازات‌ها اعمال شود.

کد خبر 5439131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha