۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۲۳

توسط نشر نیماژ انجام شد؛

انتشار ۱۲ رمان کوتاه خارجی در قطع جیبی/از دازای تا کورکوف

انتشار ۱۲ رمان کوتاه خارجی در قطع جیبی/از دازای تا کورکوف

دوازده رمان کوتاه از ادبیات سراسر جهان در قالب مجموعه‌ مینیماژ (کتاب‌های جیبی نشر نیماژ) منتشر و در کتابفروشی‌های سراسر کشور توزیع شد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی نشر نیماژ، دوازده رمان کوتاه از ادبیات سراسر جهان در قالب مجموعه‌ مینیماژ (کتاب‌های جیبی نشر نیماژ) منتشر و در کتابفروشی‌های سراسر کشور توزیع شد.

کتاب «خورشید رو به غروب» نوشته‌ اوسامو دازای؛ نویسنده‌ فقید ژاپنی است که با ترجمه‌ آزاده سلحشور در ۲۰۸ صفحه و بهای ۳۵ هزار تومان منتشر شده است. کتاب دیگر این مجموعه «دختر آگاممنون» نوشته‌ اسماعیل کاداره و با ترجمه‌ی مهدی غبرایی است که در ۱۲۰ صفحه و بهای ۳۰ هزار تومان در دسترس عموم علاقه‌مندان کتاب قرار گرفته است.

رمان «خودخوار» نوشته‌ روکه لاراکی؛ نویسنده‌ آوانگارد آرژنتینی و با ترجمه‌ی نوشین سلیمانی دیگر کتاب این مجموعه است. این کتاب در ۲۱۶ صفحه و قیمت ۳۵۰۰۰ تومان در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است. دیگر کتاب این مجموعه «دوست مرحوم من» نوشته‌ آندره کورکوف؛ نویسنده‌ مطرح اوکراینی با ترجمه‌ شهریار وقفی‌پور است که در ۱۵۲ صفحه و بهای ۴۰ هزار تومان منتشر شد.

«چنگ چمنزار» نوشته‌ ترومن کاپوتی و ترجمه‌ آرزو مقدس یکی دیگر از عناوین این دوره‌ مینیماژ است. «چنگ چمنزار» ۲۰۰ صفحه دارد و با قیمت پشت جلد ۳۵ هزار تومان در دسترس عموم علاقه‌مندان کتاب قرار گرفته است. کتاب بعدی این مجموعه «سوسک» نام دارد و ایان مک‌یوان، نویسنده‌ بریتانیایی این رمان را به‌عنوان پارودی‌ای بر «مسخ» کافکا نوشته است و با ترجمه‌ فارسی اشکان دانشمند منتشر شده است. «سوسک» ۱۲۰ صفحه دارد و با قیمت پشت جلد ۲۵ هزار تومان در دسترس عموم علاقه‌مندان کتاب قرار گرفته است.

دیگر کتاب این مجموعه «در غیاب بلانکا» است که آن را آنتونیو مونیز مولینا نویسنده‌ معاصر اسپانیایی نوشته است و اشکان دانشمند آن را از زبان اسپانیایی ترجمه کرده است. «در غیاب بلانکا» ۱۰۴ صفحه دارد و با قیمت پشت جلد ۲۵ هزار تومان در دسترس عموم علاقه‌مندان کتاب قرار گرفته است. کتاب دیگر مجموعه‌ مینیماژ «مردی با کلاه مشکی پالتوی مشکی و کفش آبی» نوشته‌ فرهاد پیربال و ترجمه‌ آکو حسین‌پور است. این کتاب ۱۶۸ صفحه دارد و با قیمت پشت جلد ۳۵ هزار تومان در دسترس عموم علاقه‌مندان کتاب قرار گرفته است.

کتاب بعدی این مجموعه «مثل حالای ما» نوشته‌ می سارتون؛ نویسنده‌ آمریکاییِ بلژیکی‌تبار و فعال مسائل زنان است که نیلوفر داد این رمان را ترجمه کرده است. «مثل حالای ما» ۱۹۲ صفحه دارد و با قیمت پشت جلد ۳۵ هزار تومان روانه کتابفروشی‌ها شده است. یکی دیگر از کتاب‌های جذاب این مجموعه «سرود» نام دارد که این کتاب را آین رند؛ نویسنده‌ آمریکایی‌روسی نوشته است و با ترجمه‌ فاطمه تناسان به چاپ رسیده است. «سرود» ۱۰۴ صفحه دارد و با قیمت پشت جلد ۲۵ هزار تومان در دسترس عموم علاقه‌مندان کتاب قرار گرفته است.

«حس» دیگر کتاب این مجموعه است و آن را عدنیه شبلی؛ نویسنده‌ جوان و مطرح فلسطینی نوشته و با ترجمه‌ آسیه شهبازی به چاپ رسیده است. «حس» ۱۰۴ صفحه دارد و با قیمت پشت جلد ۲۵ هار تومان در دسترس عموم علاقه‌مندان کتاب قرار گرفته است. و سرانجام کتاب «آزمون» نوشته‌ نوول سیلون؛ نویسنده‌ بریتانیایی که با ترجمه‌ محمد غفوری منتشر شده است. این کتاب ۱۲۸ صفحه دارد و با قیمت پشت جلد ۲۵ هزار تومان در دسترس عموم علاقه‌مندان کتاب قرار گرفته است.

کد خبر 5443029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha