۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۵۸

دبیر هیات تیراندازی با کمان کرمانشاه خبر داد؛

اعزام دختر کماندار کرمانشاهی به رقابت‌های تیر و کمان کاپ آسیا

اعزام دختر کماندار کرمانشاهی به رقابت‌های تیر و کمان کاپ آسیا

کرمانشاه- دبیر هیات تیراندازی با کمان استان کرمانشاه از اعزام دختر کماندار کرمانشاهی به رقابت‌های تیر و کمان کاپ آسیا در تایلند خبر داد.

میلاد رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر هیأت تیر و کمان استان کرمانشاه از لحاظ تعداد نفرات و رکوردهای کسب شده در سطح بسیار خوبی قرار دارد که در همین راستا کوثر خشنودی کیا و مهدی محمدی برای فعالیت در تیم ملی دعوت شدند اما به دلیل وجود مشکلاتی از سوی مهدی محمدی تنها کوثر خشنودی کیا در ترکیب تیم ملی قرار دارد.

وی افزود: مسابقات تیر و کمان کاپ آسیا در تایلند از روز ۲۳ اسفند ماه در تایلند برگزار خواهد شد و به همین منظور یازده کماندار از کشور ایران در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد که کوثر خشنودی کیا از استان کرمانشاه نیز با شرایط بسیار مناسبی در این ترکیب یازده نفره قرار دارد.

دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان کرمانشاه تصریح کرد: یازده کماندار کشور ایران برای شرکت در مسابقات تیر و کمان ساعت ۲۲ امشب برای حضور در مسابقات به کشور تایلند اعزام می‌شوند.

رشیدی بیان کرد: رشته تیراندازی با کمان در بخش کامپوند با ترکیب هفت نفره و در بخش ریکرو با چهار نفر از زنان و مردان ایرانی در رقابت‌های تیر و کمان کاپ آسیا دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی آمادگی کمانداران کشور ایران، خاطر نشان کرد: تعداد نفرات تیم ملی تیر و کمان ایران در بخش کامپوند مشخص شده و برای مسابقات آسیایی مرداد ماه آمادگی نسبی دارد که با برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی سطح آمادگی ورزشکاران ارتقا خواهد یافت.

کد خبر 5445371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha